تولیدکنندگان تسمه نقاله بدون آج

کاربد استفاده ازتسمه نقاله بدون آج ،تسمه نقاله لاستیکی با سطح صاف و پروفیل استاندارد است و دارای مقاوم در برابر روغن و گریس قابلیت اشتعال کم، مقاوم در برابر رطوبت لایه های نساجی غیر قابل تجزیه مقاوم در برابر آب و هوا زمینه های کاربرد استفاده در معدن ، بازیافت بقایای مواد غذایی ، کارخانه های مرتب سازی سیب زمینی ، ماشین آلات قیراندازی و ساختمانی ، کارهای پتاسیم و نمک ، صنایع شیمیایی ، کارخانه های بازیافت زباله استاندارد

تولیدکنندگان تسمه نقاله بدون آج

بررسی انواع تسمه نقاله بدون آج

بررسی انواع تسمه نقاله بدون آج درجه های تسمه نقاله لاستیکی و موارد استفاده آنها:

وقتی به تسمه های نقاله لاستیکی نگاه می کنید ، از نظر ظاهری همه آنها بسیار شبیه به هم هستند. با این حال ، هنگامی که به درستی طراحی و تولید شود ، هر یک از مشخصات مختلف تسمه نقاله لاستیکی می تواند ویژگی های خاصی را برای کاربردهای خاص داشته باشد. انواع مختلف لاستیک زیر از استاندارد ISO 433 پیروی می کند.

مقاومت در برابر سایش با درجهA:

لاستیک مقاوم در برابر سایش ، همچنین یا با نام گرید A شناخته می شود ،زمانیکه در صورتی که مواد انتقالی بر روی تسمه بسیار خشن و ساینده باشند باعث می شود لاستیک تسمه به سرعت فرسوده شود. و همچنین روش تمیز کردن سطح تسمه نقاله ، مانند برس زدن ، تراشیدن ، نیز می تواند به سایش تسمه نقاله کمک کند.

بیشترین استفاده از تسمه لاستیکی درجه A برای انتقال سنگ آهن است. سنگ آهن یک ماده بسیار ساینده است و به سرعت لاستیک استاندارد را از بین می برد. لاستیک درجه A به تسمه نقاله عمر بیشتر و زمان بیشتری را در نوار نقاله می دهد

هدایت الکتریسیته ساکن بادرجه E

همانطور که از نامش مشخص است ، الکتریسیته ساکن توسط نوار نقاله لاستیکی را هدایت می کند ، الکتریسیته ساکن تولید شده در حین حمل و نقل و انتقال جریان الکتریکی را تخلیه می کند و بارالکتریکی در مسیر انتقال به زمین متصا است را را تخلیه می کند . ار این نوع نقاله استفاده میشود که در صورت وجود مواد منفجره مانند گازها ، مایعات ، پودر و گرد و غبار که خطر انفجار را دارند استفاده میشود

استفاده معمول از تسمه لاستیکی درجه E در پالایشگاه آلومینیوم است. آلومینیوم معمولاً می تواند الکترونهای اضافی را تخلیه کند که می تواند باعث ایجاد الکتریسیته ساکن شود. تسمه های رسانای الکتریسیته ساکن برای جذب الکترونهای اضافی و تخلیه ایمن آنها استفاده می شود.

استفاده عمومی یادرجه M & N

لاستیک چند منظوره متداول ترین نوع تسمه نقاله لاستیکی است وکه نیازی انتقال مواد با ویژگی مواد خاصی ندارد لاستیک درجه N در مقایسه با درجه M. کیفیت پایین تری دارد ، لاستیک درجه M سختی بیشتری دارد ، در برابر سایش مقاوم تر است و در مقایسه با درجه N. از نظر استحکام برتری دارد.

رسانایی الکتریسیته ساکن و مقاوم در برابر آتش بادرجه S

تسمه های نقاله لاستیکی درجه S ، رسانای الکتریسیته ساکن هستند و هم در برابر آتش مقاوم هستند. دلیل وجود این ویژگی از این ترکیب معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد.

در فروش تسمه نقاله قیمات گذاری بر اساس عرض ومیزان عاج روی صفحه نقاله مشخص میشود

بازار فروش تسمه نقاله بدون آج

بازار فروش تسمه نقاله بدون آج

شما میتوانید بدون واسطه و با قیمت کناسب و با کیفیت از طریق سایت اینترنتی سفارش دهید و یا به صورت حظوری از شرکت های مطرح خریداری کنید. انواع تسمه در بازار :تسمه نقاله تسمه تخت، تسمه نقاله مدولار.، تسمه نقاله تمیز شده.، تسمه نقاله منحنی، تسمه نقاله شیب دار، کاهش تسمه نقاله، تسمه نقاله فیلتر.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.