سفارش خرید اسکرو کانوایر عمودی

اسکرو کانوایر عمودی یکی از پر کاربردترین ابزار در تهیه، تولید، تقسیم و بسته بندی کالاهای مختلف در صنایع دارویی، خوراکی، ماشین آلات و ابزار دیگر است که نبود آن کار را برای کارکنان و کارگران شرکت و یا کارخانه سخت می کند این محصول کاربردی و پر فروش را همه می توانند خریداری نمایند.
در واقع ما بستر مناسبی برای ثبت سفارش شما فراهم کرده ایم که با استفاده از آن می توانید سفارش خرید خود را از مرکز تولید اسکرو کانوایر مجموعه ما بخواهید ما همواره در صدد آن هستیم نیازهای شما عزیزان را برطرف سازیم.

سفارش خرید اسکرو کانوایر عمودی

ویژگی بهترین نوع اسکرو کانوایر

ویژگی بهترین نوع اسکرو کانوایر اسکرو کانوایر نوعی نوار نقاله ی پیچی می باشد که ساختار افقی و عمودی دارد، شیب دار است و برای انتقال مواد از قسمتی از فرآیند به قسمت دیگر استفاده می گردد. این محصول در طیف گسترده ای از اندازه ها، طول ها و عرض و به طور کل ابعاد، پیکربندی ها و مصالح ساختمانی موجود است.
اسکرو کانوایر معمولاً به گونه ای طراحی شده است که بسته به ویژگی های مواد خاص با بارگذاری ۱۵ الی ۳۰ یا ۴۵ درصدی حمل می کند تا مطالح و ابزار آسیب نبینند. ویژگی و خصوصیات انواع اسکرو کانوایر به شرح زیر می باشند:

  • بارگذاری ۴۵ درصدی را می توان برای مواد فله، سبک، روان و غیر ساینده و خورنده استفاده کرد.
  • بارهای ۱۵ و ۳۰ درصدی معمولاً برای مواد فلکه متراکم، کند و ساینده مانند سنگ استفاده شود.
  • ورودی این محصول همیشه توسط دستگاه دیگر کنترل می شود لذا در صورت ایجاد آتش و برق گرفتگی به سادگی می توانید آن را خاموش و کنترل کنید.
  • اسکرو کانوایر برای حمل انواع محصولات ایده آل است و برای انتقال مواد فله خشک، نیمه مایع، جامد و سفت مانند سنگ و قطعات ماشین آلات بسیار مناسب است.
  • مقرون به صرفه است و در مقایسه با سایر وسایل حمل و نقل مانند تسمه و دستگاه های مکانیکی ارزان تر می باشد.
  • مواد فله را به طور مکرر در مکانهای مختلف توزیع می کند

صادرات انواع اسکرو کانوایر عمودی

صادرات انواع اسکرو کانوایر عمودی کشور عزیز ما ایران با توجه به داشتن معادن زیاد آهن و زمینه تولید فولاد و استخراج کربن که عناصر اساسی در تولید انواع اسکرو کانوایر به شمار می روند؛ به یکی از صادر کنندگان بزرگ این محصول نه تنها در خاور میانه بلکه در جهان تبدیل شده است.

اتفاقاً ما یکی از مجموعه های پیشرو و پیشگام در این عرصه هستیم ما محصولات تولید شده در داخل کشور را به کشورهای خاور میانه و اروپا ارسال می کنیم از عمده ترین خریداران ما می توان به روسیه، تاجیکستان، ترکیه، ارمنستان، عراق و آذربایجان اشاره کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.