فروش لاستیک نوارنقاله عمودی

از دستگاه های بسیار کاربردی در همه کارخانه‌ها و انبارها دستگاه نوار نقاله عمودی می باشد. یکی از مهم ترین بخش های این دستگاه لاستیک نوار نقاله است که نقش مهمی در کارایی این دستگاه دارد.

فروش لاستیک نوارنقاله عمودی توسط عرضه کننده این محصول به بازار انجام می ‌شود و کسانی که در زمینه ساخت این دستگاه فعالیت دارند یا تامین کننده قطعات این دستگاه می باشند می توانند در ارتباط بی واسطه با این عرضه کننده آن را به صورت تکی یا عمده سفارش دهند تا در اسرع وقت برای آنها ارسال شود.

فروش لاستیک نوارنقاله عمودی

مشخصات لاستیک نوارنقاله خوب

مشخصات لاستیک نوارنقاله خوب لاستیک نوار نقاله یکی از مهم ترین بخش‌های دستگاه نوار نقاله می باشد. این نوار لاستیکی معمولاً در عرض های ۲۰ تا ۱۴۰ سانتی متر تولید می شود و جنس آن عموما از کانوایس منجید پلی استر یا همان نایلون سه لایه و چهار لایه کانواس است که از قدرت کششی بالایی به میزان ۳۱۵ تا ۱۰۰۰ میلی متر مربع برخوردار است.

این لاستیک مقاومت بالایی در برابر فرسایش دارد و معمولاً در دو نوع از نظر مقاومت به درجه حرارت تولید می گردد. نوع اول این لاستیک تا دمای ۱۲۰ درجه ساتی گراد را به خوبی تحمل می کند و نوع دوم آن می تواند تا ۱۵۰ درجه سانتی گراد را تحمل نماید.

روکش رویه انواع مختلف این پلاستیک ها دارای برجستگی و فرورفتگی می باشد و به این طریق ارز لغزش بار بر روی آن جلوگیری می شود. ارتفاع عاج در این نوارهای پلاستیکی معمولاً ۵ میلی متر است که فاصله بین آج ها هم به صورت ۱۰ سانتی متری تکرار می گردد.

لاستیک نوار نقاله ها نسبت به انواع مشابه پارچه ای از مقاومت بالاتری برخوردارند و به دلیل داشتن خاصیت کششی براحتی پاره نمی شوند همچنین داشتن وزن سبک از دیگر مشخصات آن می باشد.

کارخانه تولید لاستیک نوارنقاله

کارخانه تولید لاستیک نوارنقاله کارخانه تولید لاستیک نوارنقاله بهترین این محصول را با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب در اختیار خریداران این محصول قرار می ‌دهد. این کارخانه جهت ارائه مستقیم تولیدات خود به خریداران از وب سایت فروشگاهی خود رونمایی کرده است.

خریداران انواع مختلف این لاستیک می توانند از طریق همین وب سایت که توسط کارخانه تولید کننده این محصول فراهم شده است از انواع مختلف این لاستیک مطلع شده و به صورت آنلاین ثبت سفارش خود را انجام دهند همچنین در صورت عدم دسترسی به اینترنت می ‌توانند از طریق برقراری تماس تلفنی با مسئول فروش کارخانه نسبت به درخواست نوار نقاله مورد نظر خود اقدام نمایند.

قیمت تولیدی کارخانه یکی از مناسب ترین قیمت ها برای خریداران عمده می باشد و می توانند از آن جهت صادرات نیز استفاده کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.