فروش مستقیم درام نوارنقاله دلیر صنعت

درام نوارنقاله دلیر صنعت از بخش های زیادی با متریال مختلف تشکیل شده است، که انتخاب ساختار آن ارتباط مستقیمی با شکل و نوع و ظرفیت بار حمل شونده دارد.

فروش مستقیم درام نوارنقاله دلیر صنعت

از خصوصیات درام نوارنقاله فلزی چه می دانید؟

از خصوصیات درام نوارنقاله فلزی چه می دانید؟ درام نوار نقاله ثابت و حرکتی است که در شاسی های نوار نقاله برای جا به جایی بار که ثابت آن قسمت موتور و گیربکس اتصال داده می شود.

یکی از اجزاء اصلی نوار نقاله ها درام نوار نقاله است که به آن پولی نوار نقاله می گویند.

در ساختمان کانوایر ها غلطک ها از مهم ترین قطعات آن است که چرخش تسمه را امکان پذیر می کند.

نوار نقاله ها یا کانوایر ها در ابتدا و انتهای خود دو غلطک دارند که غلطک های اصلی این مجموعه هستند، که برای قدرت چرخش تسمه نوار نقاله یک نیروی الکترو موتور وارد می کنند.

علاوه بر این دو غلطک در سیستم کانوایر ها، در میانه مسیر رولیک های متعددی موجود هستند که تسمه کانوایر در طول مسیر بهتر حرکت کند.

در پولی ها یا غلطک ها اجزای مشترکی وجود دارد که عبارت اند از:

  1. گاهی بلبرینگ
  2. شفت سرتاسری
  3. در پوش های سر و ته
  4. بدنه غلطک

برای تعیین و طراحی غلطک ها قطر بدنه، طول بدنه، قطر شفت و طول شفت و برای برخی از ویژگی های آن توسط کارشناس طراح دستگاه و با توجه به مدل گیربکس و تسمه نقاله، نیروی وارده و میزان حجم کار دستگاه استفاده می شود.

از انواع درام می توان این موارد را نام برد:

  • درام میلگردی
  • درام ساده فلزی
  • درام با روکش لاستیک

درام نوارنقاله فلزی از لحاظ ساختار آن به دو دسته تقسیم می شود؛

درام نوار نقاله با شافت تعویضی و درام نوار نقاله با شافت جوشی که در درام های نوار نقاله تعویضی شفت به درام توسط قطعه های استاندارد قفل کننده متصل می شود، و در درام های نوار نقاله جوشی شفت به درام یا پولی جوش می شود.

پخش انواع درام نوارنقاله دلیر صنعت

پخش انواع درام نوارنقاله دلیر صنعت شرکت تولید کننده ی درام نوار نقاله متحرک برای تولیدات خود از بهترین متریال های مرغوب در محصولات خود استفاده می کنند و وارد عرضه بازار به صورت خرید و فروش اینترنتی می کنند.

پخش درام نوارنقاله به این صورت خرید را برای مشتریان و خریداران خود آسان کرده، خریداران می توانند به صورت عمده و خرده از همه نقاط کشور به راحتی از سایت معتبر خرید خود را انجام دهند.

عرضه کننده این سیستم محصولات با کیفیت و با ویژگی های بارزی را عرضه می کنند که با بهترین و به روز ترین فناوری ها ساخته می شوند.

خریداران می توانند با خرید اینترنتی از سایت قابل اعتماد به صادرات و پیشرفت تولید این محصول کمک کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.