فروش کانوایر کوره در ابعاد مختلف

کوره های پخت معمولا جزء جدایی ناپذیر صنعت هستند و در تمام زمینه های صنعتی و تولیدی استفاده می شوند. کوره برای پخت به کار می رود و معمولا به دو دسته تقسیم می شود: یا به شکل باکس یا به شکل پیوسته. کوره های به شکل باکس همان کوره های کمدی شکل هستند و کوره های پیوسته همان کانوایر کوره ها هستند. 

طراحی و ابعاد کانوایر کوره بستگی به ابعاد و اندازه محلی که کوره در آن نصب می شود، اندازه قطعه ای که در داخل کوره قرار می گیرد و سرعتی که کانوایر قرار است با آن کار کند بستگی دارد. علاوه بر تفاوت در اندازه بسته به کاربرد و محل استفاده آن مدل های کوره کانوایر نیز متفاوت هستند. 

فروش کانوایر کوره در ابعاد مختلف

بروزترین تجهیزات خط رنگ کوره کانوایر

بروزترین تجهیزات خط رنگ کوره کانوایر رنگ های کوره ای آن دسته از رنگ هایی هستند که بعد از فرمولاسیون و تولید روی قطعه اجرا و در کوره پخته و کیفیت آنها تست می شود. در خط تولید این رنگ ها بعد از طی سه مرحله از جمله شستشو که با غوطه وری یا دستی انجام می شود، اسپری زنی در کابین قطعه را وارد کوره کانوایر هوایی می کنند تا کاملا خشک شود. بعضی از این قطعات در مرحله کابین شستشو بصورت آویزان اسپری زده شده بودند، در همان کانوایر هوایی نیز به صورت آویزان خشک می شوند و بعد از خروج از کانوایر هوایی پاشش رنگ روی آنها انجام می شود. کانوایر هوایی مرحله خشک شدن را تسریع می بخشد و وقتی تناژ تولید بسیار بالاست بسیار کاربردی است و باعث می شود در مدت زمان کمتر تولید بیشتری داشت. مرحله پاشش رنگ هم ممکن است به دو صورت اجرا شود یا دستی که توسط اپراتور انجام می گیرد و یا توسط ربات ها که همان روش مکانیکی است. بعد نوبت مکمل های مرحله پاشش است که توسط سایکلون و منو سایکلون رنگ های پراکنده شده در مرحله پاشش جمع آوری و بازیافت می شوند. در مرحله چهارم  قطعه باید وارد کوره دیگری شود تا خشک گردد این کوره یا باکس است یا کانوایری. از کوره باکسی زمانی می توانیم استفاده کنیم که تیراژ رنگ پایین باشد. 

انواع کانوایر کوره زمینی و هوایی

انواع کانوایر کوره زمینی و هوایی در کوره های رنگ پودری و کوره ای از کانوایر های هوایی استفاده می شود که توسط نوار های نقاله و ریل ها هدایت می شود. نوار نقاله کوره باید از جنس فولاد باشد. در خط تولید رنگ علاوه بر کانوایر کوره هوایی، نوع زمینی آنرا نیز می توان مشاهده کرد که برای پخت نهایی بکار می رود. دسته بندی انواع این کانوایر کوره های زمینی و هوایی بسته به نوع زنجیر و ریل های آنها انجام می شود. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.