قیمت ماردون حلزونی مارپیچ گیر بکی

سیستم انتقال مواد حلزونی از سیستم های انتقال مواد به صورت فله می باشد که کاربرد زیادی در صنایع سیمان، فولاد، کانی ها و…  دارد قسمت اصلی این سیستم یک شافت است که قطعه ای به نام ماردون حلزونی روی آن نصب شده است در قسمت های بعد آشنایی بیشتری با ماردون خواهیم داشت. 

 قیمت ماردون حلزونی مارپیچ گیر بکی

فروش عمده ماردون حلزونی و مارپیچ

فروش عمده ماردون حلزونی و مارپیچ ماردون حلزونی و مارپیچ با ویژگی  های مختلف در اندازه های متفاوت به فروش می رسد عرضه آن توسط نمایندگی های مختلف و به صورت عمده می باشد ماردون ها وسایلی پرکاربرد و عالی برای حمل و انتقال مواد می باشند ماردون حلزونی در بازار به اسم هایی از جمله نقاله حلزونی و اسکرو کانوایر نیز شناخته می شود این دستگاه برای انتقال مواد پودری بسیار عالی می باشد و به صورت پرخشی کار می کند. ساخت و پخش و فروش ماردون حلزون بلافاصله پس از درخواست مشتریان در کوتاه ترین مدت صورت می گیرد و مشتریان عزیز می توانند این محصول را به صورت اینترنتی نیز سفارش داده و خریداری کنند برای خرید این محصول با قیمت ارزان بهتر است از کارشناسان سایت های  معتبر و مرتبط کمک و مشاوره بگیریم. 

مزایا و معایب ماردون حلزونی

مزایا و معایب ماردون حلزونی مزایا و معایب ماردون انتقال مواد :مزایای این روش آنقدر زیاد است که می توان از عیب های آن چشم پوشی کرد یکی از مزیت های مهم آن کم بودن هزینه تعمیر و نگه داری آن می باشد از دیگر مزیت های این روش استفاده در شرایط و موقعیت های مختلف کاری می باشد از آن می توان  در محیط پخت نیز استفاده کرد. از معایب آن می توان به غیر قابل استفاده بودن آن در فاصله های زیاد اشاره کرد در فواصل زیاد می توان استفاده از نوار نقاله را جایگزین کرد. ماردون حلزونی با داشتن چندین ورودی و خروجی برای حمل مواد که دانه های کوچکی دارند بسیار مناسب می باشد این ماردون ها برای فاصله های کوتاه بسیار پایدار است اما در فاصله های زیاد توصیه نمی شود این ماردون در انواع مختلف برای حمل مواد معدنی مثل کانی ها، حمل غلات، حمل مواد چسبنده، مارپیچ های حلزونی انعطاف پذیر و… ساخته می شوند. در ساخت و طراحی ماردون ها طراحی درست و اصولی بر اساس کار برد بسیار مهم است همچنین برای طراحی باید مسافت و نوع موادی که حمل می شود مورد بررسی قرار بگیرد با توجه به پیشرفت های امروزی در فناوری و وجود نرم افزار های متعدد کار طراحی این ماردون ها بسیار آسان شده است اما با این وجود این کار نیاز به علم و تخصص دارد. فولاد به کار رفته در ساخت آن با توجه به نوع مصرف آن متفاوت است. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.