مرجع فروش ماردون بالابر درجه یک در تهران

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی وسایل و تجهیزات جدیدی ساخته و تولید شده اند که کار را برای افراد راحت تر و سریع تر می کنند.

دستگاه ماردون بالابر یکی از این تجهیزات می باشد که برای انتقال مواد پودری به داخل مخزن های بزرگ و دستگاه های بسته بندی مواد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

این سایت به عنوان مرجع فروش ماردون بالابر درجه یک در تهران می باشد و شما می توانید برای تهیه ی این محصول با کارشناسان مجموعه صحبت و با یک قیمت مناسب آن را خریداری کنید.

مرجع فروش ماردون بالابر درجه یک در تهران

دستگاه ماردون بالابر چیست؟

دستگاه ماردون بالابر چیست؟ دستگاه ماردون بالابر نام های مختلفی دارد مانند بالابر ماردون حلزونی، ماردون اسکرو، اوگر حلزونی پودری، بالابر u و لوله ای که عملکرد همه ی آن ها شبیه به هم می باشد.

این دستگاه برای انتقال مواد پودری به داخل دستگاه های متنوعی که کار بسته بندی و یا جابه جایی مواد را انجام می دهد مورد استفاده قرار می گیرد.

علت ساخت ماردون بالابر به دلیل این بود که دستگاه های بالابر z و بالابر کاسه ای توانایی حمل همه ی انواع مختلف مواد را داشتند به غیر از مواد پودری و این عمل معمولا به صورت دستی و به سختی انجام می شد.

مواد پودری که این بالابر جابه جا یا انتقال می دهد شامل محصولات پر کاربردی از جمله انواع ادویه، نشاسته، زردچوبه، فلفل، فلفل سیاه، پودر دارچین، قهوه، جوش شیرین، شکر، انواع آرد و … می باشد. 

به دلیل کاربردی که دارد از آن بیشتر در صنایع غذایی، صنایع شیمیای، بهداشتی و دارویی استفاده می شود. 

توزیع انواع ماردون بالابر در کشور

توزیع انواع ماردون بالابر در کشور انواع مختلف ماردون بالابر با کاربری های مختلف تولید می شود که هر کدام در صنایع خاصی مورد استفاده قرار می گیرند مانند:

  1. مواد گرانولی از جمله انواع حبوبات شامل نخود، لوبیا، عدس، لپه و خشکبار شامل پسته، گردو، کشمش، بادام، نخود و غلات حجیم شده، چای، برنج و میوه ی خشک به کمک دستگاه بالابر کاسه ای یا بالابر z جا به جا می شوند.
  2. محصولات پودری شکل که دارای چسبندگی و چگالی بالایی هستند مانند انواع ادویه ها به وسیله ی دستگاه بالابر پودری منتقل می شود.
  3. برای جابجایی و انتقال موادی مانند ریز دانه ها شامل انواع نمک و شکر از هر کدام از این ۳ مدل نام برده شده می توان استفاده کرد. 

برای اطلاع از قیمت ماردون بالابر می توانید به این فروشگاه اینترنتی که کار توزیع انواع ماردون بالابر در کشور را انجام می دهد مراجعه کنید و بسته به نیاز و توان مالی خود محصول مورد نظر را با بهترین کیفیت تهیه کنید. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.