مرکز فروش نوارنقاله چرخشی صنعتی

مرکز فروش نوارنقاله چرخشی صنعتی در وهله اول شامل مراکز تولیدی این دستگاه می باشد که پس از تولید این محصول صنعتی اقدام به عرضه و فروش آن در بین خریداران که درواقع کارگاه ها و کارخانه های صنعتی می باشند می کنند، این مراکز جهت فروش گسترده تر محصولات خود دارای دفاتر فروش فعال در شهرهای مختلف ایران می باشند که پس از دریافت سفارش اقدام به ارسال این‌محصول به اقصی نقاط ایران می کنند.

مرکز فروش نوارنقاله چرخشی صنعتی

منظور از نوارنقاله چرخشی چیست؟

منظور از نوارنقاله چرخشی چیست؟ نوار نقاله از جمله تجهیزات صنعتی مورد استفاده در کارخانه های صنعتی و تولید کننده محصول می باشد، نوار نقاله های چرخشی در واقع از تسمه هایی برای انجام فعالیت خود استفاده می کنند.

به دلیل خاصیت چرخشی این نوار نقاله ها در زوایای ۹۰ تا ۱۸۰ درجه در صنعت تولید فرش، کارخانه های تولیدی صنایع غذایی، کارخانه های تولیدی محصولات لبنی، مراکز تولیدی فرآورده های گوشتی از جمله مراکز فعال در زمینه استفاده از این تجهیزات به شمار می آید.

این محصول دارای پایه هایی می باشد که قابلیت تنظیم ارتفاع را از ۵ تا ۱۵ متر دارا می باشد، و معمولا از موتورهایی با برندهایی معروف برای ساخت این محصول استفاده می شود، و همچنین از گیربکس های حلزونی برای این کار استفاده می شود.

به طور کلی نوار نقاله چرخشی نوعی سطح انتقال وسیع در طول های مختلف در خط تولید می باشد، که پس از تولید محصول از طریق این سطح جابجایی این کالا و محصول برای رسیدن به انتهای خط تولید استفاده می شود این محصول دارای صفحه چرخان می باشد که قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه ای را دارا می باشد، این محصول دارای قطعاتی می باشد که قابلیت جدا شدن و تعویض را در صورت خرابی دارا می باشند و سرعت چرخش این نوار نقاله قابل تنظیم می باشد.

صفحه نوار نقاله بسیار صاف و لغزنده می باشد و هیچ گونه ناهمواری در آن قابل مشاهده نمی باشد این صفحه بسیار مستحکم و مقاوم بوده و به خوبی وظایف خود را انجام می دهند.

قیمت روز نوارنقاله چرخشی ضد حرارت

قیمت روز نوارنقاله چرخشی ضد حرارت قیمت نوارنقاله چرخشی ضد حرارت به کیفیت این محصول و نوع قطعات به کار رفته در آن بستگی دارد، البته نحوه طراحی و برند گیربکس و موتور به کار رفته در تولید این محصول از عوامل موثر در قیمت به روز نوار نقاله چرخشی ضد حرارت می باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده هزینه های تولید و همچنین دستمزد نیروی انسانی فعال در خط تولید نیز در قیمت به روز نوار نقاله بسیار موثر می باشد. قیمت این تجهیزات از طریق مراکز تولیدی آن و همچنین از طریق دفاتر پخش و فروش آن قابل استعلام و بررسی می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.