قیمت تسمه نوار نقاله مدولار

اگر به دنبال قیمت تسمه نقاله مدولار هستید، باید در این زمینه بگوییم که این محصول مدل های متعددی دارد و به همین دلیل، نرخ های آن نیز متفاوت اعلام می شود. البته این را هم در نظر داشته باشید که ارزش گذاری کانوایر مدولار، بر اساس درجه بندی کیفی، ابعاد و شرکتی که آن را تولید کرده، صورت می گیرد. اما این دستگاه چیست؟ قیمت تسمه نوار نقاله مدولار

تسمه نقاله مدولار چیست؟

تسمه نقاله مدولار چیست؟ انواع نقاله مدولار وجود دارد که هر کدام از آنان کاربردهای شان با هم ‌دیگر فرق می کند؛ اما پیش از همه خوب است که به این سوال پاسخ دهیم، تسمه نقاله مدولار چیست؟ در حقیقت این مدل از دستگاه، نوع نقاله به شمار می روند که دارای یک تسمه شبکه ای هستند که به شکل تو در می باشند. 

قابلیت چشمگیری دارند و در صنایع زیادی به کار گرفته می شوند. از آنان برای حمل بسته بندی مواد مختلف، کنترل و بازرسی و انتقال محصولات به شکل افقی استفاده می کنند. یکی از ویژگی های بارز چنین دستگاهی، جایگزینی راحت قطعات آن می باشد که به صورت جداگانه سرهم شده اند. 

در هر صورت، این نوع از نوار نقاله هم مدل های گوناگونی دارد که می شود به موارد زیر اشاره کرد: 

  • مدل زنجیری 
  • مدل مشبک 
  • مدل تخت 
  • مدل انتقال بطری 
  • مدل خشک کن 
  • مدل بهداشتی و قابل شستشو 

مشخصات فنی تسمه مدولار

مشخصات فنی تسمه مدولار برای این که بهتر با مشخصات فنی تسمه مدولار آشنایی حاصل کنید، خوب است بدانید که این چنین محصولی به شکل یک، دو و حتی سه طبقه ساخته می شود. آن را به صورت شیب دار یک و دو مرحله ای هم می سازند که موارد کاربرد هر کدام شان متفاوت است. 

این محصولات را از جنس های بدنه فلزی و تسمه هایی که از پارچه، پلاستیک و فلزات خاصی تولید شده اند، ساخته و عرضه می کنند. آنان به شکل پرتابل و ثابت هستند و ویژگی های زیر را دارند: 

  1. به راحتی می شود طول دستگاه را با اضافه و یا کم کردن تسمه، کوتاه و بلند کرد. 
  2. آن را خیلی راحت می توانید تمیز کنید. به این ترتیب نگهداری از آن آسان است. 
  3. محصولات غذایی در معرض خطر آلودگی قرار نمی گیرند. 
  4. هیچ نیازی به روانکاری آن نیست. 
  5. از کشش خوبی برخوردار می باشد. 

تسمه های این دستگاه نیز ابعاد مختلفی دارد و از ضخامت های گوناگونی نیز برخودار است. امروزه صنایع زیادی اند که از این نوع تسمه نوار نقاله استفاده می کنند. دلیل این موضوع هم کاملاً آشکار است که مزیت های بی شمار آن می باشد. 

    چقدر این پست مفید بود؟

    روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

    میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

    تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.