قیمت انواع کانوایر بسته بندی در ایران

در خطوط تولید و همچنین بسته بندی میوه جات، سبزی ها، حبوبات و غیره نوارهای نقاله نقش زیادی را ایفاء می کنند. مدل های متفاوتی از کانوایر بسته بندی در این حوزه استفاده می شود که انواع آن دارای قیمت های گوناگونی در ایران می باشند. در مطلب حاضر، به مشخصات فنی این محصول و همینطور فروشنده اصلی آن اشاره می کنیم. 

قیمت انواع کانوایر بسته بندی در ایران

مشخصات فنی کانوایر بسته بندی میوه

مشخصات فنی کانوایر بسته بندی میوه اگر بخواهیم به مشخصات فنی کانوایر بسته بندی میوه اشاره کنیم، نیاز است که به موارد مختلفی دقت داشته باشید. این دستگاه، کاربرد زیادی در حوزه دستچین کردن، بررسی کنترل کیفیت و دست آخر بسته بندی میوه دارد. یک دستگاه خوب باید از نظر فنی نیز عالی بوده و مشخصات زیر را دارا باشد: 

  • وزن مناسبی داشته باشد. 
  • راندمان کار دستگاه بالا باشد. 
  • رنگ جنس کاسه آن ضد زنگ باشد. 
  • کم مصرف باشد. 
  • ابعاد دستگاه مناسب کار باشد. 
  • از بهترین متریال آن را ساخته باشند. 

این موارد را اگر در هنگام تهیه ماشین در نظر بگیرید، به آسانی می توانید یک محصول خوب و کاربردی را تهیه کنید. فروش کانوایر بسته بندی ویژه میوه جات، در مدل های متنوعی انجام می شود و طبعاً کارخانه هایی که تولید بیشتری دارند، از دستگاه های بزرگ استفاده می نمایند. 

این کانوایرها، اغلب دارای موتور گیربکسی می باشند که کشش خوبی دارند و به راحتی وزن های سنگین انتقال می دهند. آنان از تنوع رنج کاری مختلفی برخوردار می باشند. اغلب کارخانه ها از نوع زنجیری، قرقره ای، تسمه لاستیکی، غلتکی، شیب دار و غیره در این عرصه کار می گیرند. 

فروشنده کانوایر بسته بندی در تهران

فروشنده کانوایر بسته بندی در تهران در تهران، فروشنده کانوایر بسته بندی، محصول خود را در برندها و کیفیت های گوناگونی ارائه می دهد. در حال حاضر به دلیل نوسانات ارزی، عرضه کننده، بیشتر تولیدات داخلی را به دست مشتریان خود می رساند. این کار در مدل های ثابت و متحرک صورت می گیرد. 

عموماً در خط بسته بندی میوه جات و سایر محصولات دیگر، از نوع ثابت نوار نقاله ها استفاده می شود و برای بارگیری، تخلیه و انبار کردن کالا، از مدل متحرک کانوایر کار می گیرند. قابل ذکر است که قیمت کانوایر بسته بندی نیز بر اساس مشخصات فنی آن -در بخش بالا به آن پرداختیم- برآورد می گردد. 

در هر صورت، اگر به دنبال یک کانوایر کاربردی و مرغوب در زمینه بسته بندی هستید، مجموعه ما عرضه کننده بهترین برندها در این زمینه می باشد. کافی است که شما از هر جای ایران، با شماره ها و یا کانال های دیگر ارتباطی تماس گرفته و سفارش خود را از این طریق به ثبت رسانید. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.