قیمت روز اسکرو کانوایر بدون شفت

اسکرو کانوایر بدون شفت یکی از انواع نقاله های مار پیچ است که فاقد شافت یا شفت لس می باشد. اسکرو کانوایر بدون شفت یکی از جدید ترین و بروز ترین اسکرو کانوایر های موجود در بازار است که معمولا برای حمل مواد مرطوب و مواد چسبنده مورد استفاده قرار می گیرند . این دستگاه ها با قیمت روز و مناسب در بازار موجود می باشند . در ادامه به بررسی ویژگی های انواع اسکرو کانوایرها می پردازیم .

قیمت روز اسکرو کانوایر بدون شفت

بررسی ویژگی انواع اسکرو کانوایر

بررسی ویژگی انواع اسکرو کانوایر اسکرو کانوایر ها دارای ویژگی های متعددی می باشند. هم چنین این دستگاه ها انواع گوناگونی دارند و برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند . در تولید اسکرو کانوایر از مواد اولیه درجه یک استفاده شده که همین سبب می شود این دستگاه ها دارای عمر مفید طولانی باشند . با استفاده از این مدل دستگاه ها روند تولید افزایشی می شود و در زمان نیز صرفه جویی خواهد شد .

اسکرو کانوایر بدون شفت معمولا برای صنایعی دارای مواد مرطوب و چسبنده کاربرد فراوانی دارد ، از این رو از این مدل دستگاه در صنایع چوب ، صنایع کاغذ ، صنعت های چسب و رنگ و … استفاده زیادی می شود . در طراحی نقاله های شاف لس که طول نسبتا زیادی دارند به دلیل حذف شفت بلبرینگ انتهای آن هم حذف شده است .

این سیستم ها برای اینکه کارایی بیشتری داشته باشند فاصله بین بدنه و مارپیچ را در آن به صفر رسانده اند . به منظور پیشگیری از سایش در نیمه پایینی نده داخلی اسکرو ها به دلیل عدم فاصله بین قطعات ، به یک لایه محافظتی نیاز است که جنس آن باید متناسب با دستگاه باشد . مار پیچ ها از جنس فولاد معمولی ، ضد سایش ویا استیل می‌تواند انتخاب شود .

مرکز فروش اسکرو کانوایر بدون شفت

مرکز فروش اسکرو کانوایر بدون شفت مرکز فروش اسکرو کانوایر دارای انواع مختلفی از این دستگاه ها می باشد که مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به آن انواع دستگاه را با قیمت های بسیار مناسب ببینند و جهت مصارف خود در زمینه ی مورد نظر بهترین دستگاه را انتخاب و خریداری کنند . این دستگاه ها به دلیل کیفیت بالایی که دارند و مواد درجه یکی که در ساخت این محصولات به کار رفته اند بسیار پر فروش هستند .

شما جهت گرفتن مشاوره از همکاران ما می توانید با شماره های ما تماس بگیرید . در صورت سفارش جنس مورد نظر را در کمترین زمان ممکن دریافت خواهید کرد . با خرید از سایت ما می توانید در زمان خیلی کم یک محصول عالی خریداری کنید . با تشکر از اعتماد شما عزیزان .

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.