قیمت اسکرو کانوایر پلاستیک ارزان

اسکرو کانوایر پلاستیک از جمله دستگاه های می باشد که به انتقال مواد پودری می پردازد بدون آنکه دچار آلودگی گردند که از جمله این مواد می توان به آرد یا خوراک دام و کاربردهای مختلف اشاره کرد. بنابراین امروزه بسیاری از صنایع مختلف به دنبال خرید اسکرو کانوایر پلاستیک ارزان قیمت و با کیفیت بالایی هستند که توسط برندهای مختلف توزیع می گردند. بنابراین می توان گفت قیمت اسکرو کانوایر پلاستیک ارزان با توجه به نوسانات بازار و میزان کیفیت قطعات سازنده آن تعیین خواهد شد.

قیمت اسکرو کانوایر پلاستیک ارزان

چگونگی کارکرد اسکرو کانوایر پلاستیک

چگونگی کارکرد اسکرو کانوایر پلاستیک اسکرو کانوایر پلاستیک دارای چه قسمت های می باشد؟ آیا می دانید نحوه کارکرد اسکرو کانوایر پلاستیکی چگونه است؟

امروزه بسیاری از کارخانجات تولید کننده مواد پودری همچون کارخانه تولید سیمان، آرد، خوراک دام، گچ و … به استفاده از انواع اسکرو کانوایر پلاستیکی می پردازند‌.

معمولا دستگاه اسکرو کانوایر پلاستییکی از قسمت های مختلفی تشکیل می شود که از جمله قسمت های آن می توان به موتور، محور مارپیچ، مخزن ورودی، دریچه، نازل خروجی، لوله توخالی و تیغه مارپیچ دوار اشاره کرد.

‌ از جمله کاربردهای گسترده ای که از انواع اسکرو کانوایر پلاستیک می گردد می توان به جابه جایی مواد معدنی، تخلیه ی سیلوها، جابجایی مواد اولیه پودری در کارخانجات مختلف و ..‌. را بیان کرد‌.

استفاده از این دستگاه ها تا حد زیادی موجب کاهش مواد اولیه، کاهش نیاز به نیروی انسانی، کاهش میزان وقت و انرزی و … می گردد.

می توان گفت حوه کارکرد اسکرو کانوایر پلاستیک به شرح زیر است:

  • ابتدا قسمت مارپیچ بر روی محور مارپیچ یا شفت مرکزی ثابت گردیده تا در داخل لوله بچرخد.
  • با ریختن مواد از مخزن ورودی با چرخش مارپیچ مواد بین کف و کناره ها فشرده خواهند شد و در فضای خالی بین بدنه و مارپیچ حرکت خواهند کرد.
  • بدین ترتیب پودر از سمت دریچه ورودی وارد اسکرو خواهد شد و بوسیله مارپیچ که در حال چرخش به راحتی در بدنه استوانه حرکت می کند و از دریچه مورد نظر خارج خواهد شد.

فروش ویژه اسکرو کانوایر پلاستیک

فروش ویژه اسکرو کانوایر پلاستیک با توجه به استفاده بسیار زیاد از اسکرو کانوایر پلاستیک در صنایع مختلف امروزه تقاضا برای خرید این دستگاه ها از سوی مشتریان رشد چشم گیری داشته است.

از این رو برندهای سازنده این دستگاه امکان فروش اسکرو کانوایر پلاستیک را به صورت ویژه ای مهیا نموده اند تا مشتریان بتوانند به راحتی به خرید این دستگاه ها بپردازند و استفاده لازم را از آنها بنمایند.

معمولا از جمله روش های فروش آن می توان به فروش حضوری و اینترنتی اشاره کرد که با توجه به عصر ارتباطات و فناوری های نوین استفاده از خرید اینترنتی در میان مشتریان متداول تر خواهد بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.