مرکز پخش نوارنقاله آکاردئونی

در دنیای اتوماسیون صنعتی، یک تسمه نقاله می تواند کار حمل و نقل ما را بسیار تسهیل کند. بنابراین، در طول این مقاله می خواهیم همه موارد مرتبط با این ابزار کار را برای شما تعریف کنیم، چه چیزی است و چه فایده ای برای استفاده از آن دارد. نوارنقاله آکاردئونی یک سیستم حمل و نقل مداوم  اما انعطاف پذیر است که برای جابجایی کالا از یک نقطه به نقطه دیگر شکل گرفته استفاده می شود و توسط یک باند که بین دو درام حرکت می کند،کار می کند. 

مرکز پخش نوارنقاله آکاردئونی

خصوصیات نوار نقاله آکاردئونی

خصوصیات نوار نقاله آکاردئونی نوار نقاله یک سیستم نوار نقاله مداوم است که از یک کمربند مداوم تشکیل شده و بین دو درام حرکت می کند.به طور کلی باند با اصطکاک طبل هایش کشیده می شود که در همان زمان از موتور آن تغذیه می شود. این اصطکاک نتیجه اعمال تنش در تسمه نقاله است که معمولاً با استفاده از مکانیسم کششی توسط اسپیندل یا پیچ کششی انجام می شود. طبل دیگر معمولاً بدون هیچ نوع درایو به صورت آزاد می چرخد ​​و عملکرد آن بازگرداندن باند است. این باند توسط غلطک بین دو درام پشتیبانی می شود. غلطک پشتیبانی نامیده می شود.

با توجه به حرکت کمربند، مواد سپرده شده در کمربند به طبل درایو که در آن کمربند می چرخد ​​منتقل می شود و در جهت مخالف چرخانده می شود. در این منطقه به دلیل عمل گرانش و یا بی تحرکی، مواد سپرده شده در باند از آن ریخته می شود.

از تسمه های نوار نقاله عمدتاً برای حمل مواد دانه ای، کشاورزی و صنعتی مانند غلات، ذغال سنگ، مواد معدنی و غیره استفاده می شود اگرچه می توان از آنها برای حمل و نقل افراد در مناطق بسته (مثلاً در بیمارستانهای بزرگ و شهرهای بهداشتی) نیز استفاده کرد. غالباً برای بارگیری یا بارگیری کشتی های باربری یا کامیون. بخش هایی به نام تسمه های بالابر برای انتقال مواد از زمین شیب دار استفاده می شود. تسمه های نقاله متنوع وجود دارد که در نحوه کار، وسایل و جهت حمل و نقل آنها متفاوت است، از جمله انواع نوار نقاله های پیچ، سیستم های کف متحرک که از صفحات نوسان برای جابجایی بار استفاده می کنند و نوار نقاله های غلتکی که از آن ها استفاده می کنند مجموعه ای از غلطک های تلفن همراه برای حمل جعبه یا پالت.

نوارنقاله آکاردئونی به عنوان اجزای موجود در خطوط مونتاژ، استخراج در فرآیندهای تولید، به عنوان پیوند و در درجه اول به عنوان کمک در حمل و نقل بار استفاده می شوند. همچنین از آن ها در توزیع و ذخیره خودکار استفاده می شود. آن ها همراه با تجهیزات جابجایی پالت رایانه ای (به طور معمول در مسیرهای غلتکی حمل می شوند)، توزیع خرده فروشی، عمده فروشی و تولید کارآمدتر، صرفه جویی در نیروی کار و حمل و نقل سریع سریع حجم زیاد در فرآیندها، باعث صرفه جویی در هزینه برای شرکت هایی که ارسال و یا دریافت مقدار زیادی، همچنین فضای ذخیره سازی لازم را کاهش می دهد.

فروشنده انواع نوار نقاله آکاردئونی

فروشنده انواع نوار نقاله آکاردئونی فروشنده نوار نقاله آکاردئونی قصد دارد محصولاتی با کیفیت و کاربردی با قیمت هایی استثنایی به بازار عرضه کند. این محصولات فناوری مشابه در دستگاه های حمل و نقل افراد مانند کمربند و پله برقی و بسیاری از خطوط مونتاژ صنعتی استفاده می شود. فروشگاه ها معمولاً برای جابجایی وسایل خریداری شده دارای تسمه نقاله روی جعبه ها هستند. استراحتگاه های اسکی نیز برای ردیابی اسکی بازان از تسمه نقاله استفاده می کنند. اگر شما هم قصد خرید این محصولات با کیفیت را دارید با ما تماس بگیرید و یا در سایت ثبت سفرش کنید. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.