نوار نقاله

مرکز توزیع نوار نقاله درجه یک

نوار نقاله یکی از پرکاربرد ترین دستگاه ها در صنعت است. تسمه نوار نقاله درجه یک، یا به اختصار تسمه نقاله یکی از اجزای حیاتی نقل و انتقال مواد و کالا در بسیاری از صنایع است. وجود آن ها رکنی جدایی ناپذیر در ارائۀ سرعت و کیفیت در فعالیت این صنایع دارد. تسمه نقاله، همان طور که از نام آن معلوم است، متشکل از یک سیستم تسمه، موتور و گیربکس برقی به جهت انتقال مواد از نقطه ای به نقطه ای دیگر استفاده می گردد. واژه نقاله متشکل از دو کلمه نقل و انتقال می باشد. ساخت تسمه نقاله حاصل از ترکیب نمودن منجید و لاستیک می باشد. عموما ترکیبی است از دو لایه لاستیک با یک لایه منجید.

مدل متنوع نوار نقاله اصل

 

مدل متنوع نوار نقاله اصل

ساخت تسمه نقاله اولین بار به قرن نوزدهم میلادی بر می گردد. در آن زمان از این دستگاه برای جابجایی مواد و سنگ های معدنی و زغال سنگ استفاده می شد. بعدتر تسمه نقاله های استیل کورد یا فولادی که مقاومت بالایی داشت، جای خود را در این صنایع باز کرد. با رشد علوم مواد و نیاز روز افزون به دستگاه های بهینه تر به جهت جا به جایی مواد مختلف در صنایع مختلف، تسمه هایی با ترکیبات، جنس ها و شکل های مختلف ابداع و روانه بازار مصرف‌کنندگان گردید.

یکی از صنایعی که استفاده از دستگاه تسمه نقاله را در تولید خود لحاظ نمود، کارخانه جات خودروسازی نظیر شرکت فورد امریکا و کارخانه لاستیک سازی گودریچ بودند. بعدتر در کشور فرانسه، حتی تسمه نقاله ای به طول بیش از هشت کیلومتر ساخته شد. همینک صنایع و کارخانه جات مختلف نظیر صنایع معدن، فولاد و سیمان، صنایع کشاورزی، صنایع بازیافت مواد، فروشگاه ها، پاساژها، فرودگاه ها ، گمرک، خطوط مونتاژ و.. به جهت جا به جایی، بارگیری و تخلیه از این سیستم استفاده می کنند.

مدل های متنوع نوار نقاله متداول در بازار، شامل منجید های فولادی، پلی استر، کتان، نایلون و… می باشد. در این میان، تسمه نقاله های فلزی مقاوم ترین تسمه ها هستند. از آن ها در صنایع سنگین نظیر معادن سنگ آهن و صنایعی که نیاز به جابجایی قطعات سنگین در خطوط تولید خود دارند، استفاده می شود.

قیمت عمده نوار نقاله درجه یک

قیمت عمده نوارنقاله درجه یک

قیمت خرید نوار نقاله عمده، بر اساس فاکتورهای مختلفی نظیر میزان مقاومت تسمه و سایر ادوات در برابر انواع روغن ها و انواع اسیدها، سایش و فرسایش، و مقاومت در برابر دما و حرارت تعیین می گردد؛ همچنین ابعاد، توان و نوع کاربری تسمه نقاله، در قیمت آن تاثیر دارد. خوشبختانه هم اکنون بسیاری از تولیدکنندگان داخلی کشور، توانایی ساخت و عرضه تسمه نوار نقاله در انواع مختلف را به جهت ارائه به صنایع، نهادها و سازمان ها، و دیگر مصرف کنندگان چه در داخل و چه در خارج از کشور دارا هستند.

شما با خرید عمده از شرکت دلیر صنعت می توانبد محصول خود را با قیمت مناسب تری تحویل بگیرید. همچنین از خدمات پس از فروش ما بهره مند شوید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.