بهترین قیمت لاستیک نوار نقاله در بازار

سرعت عمل فرایند تولید برای هر تولید کننده یکی از عوامل تاثیرگذار در روند سود دهی و کاهش هزینه های تولید می باشد. یکی از مهمترین این ابزار استفاده از نوارهای نقاله و به کارگیری آنها در بخش های مختلف تولید، سبب شده تا بدون نیاز به دخالت دست و کاهش خطرات احتمالی شاهد سرعت عمل بالای محصولات تولید شده و انتقال آسان به بخش های مختلف فرآیند تولید باشیم.در ادامه با انواع لاستیک نوار نقاله بیشتر آشنا خواهیم شد.

بهترین قیمت لاستیک نوار نقاله در بازار

آشنایی با عملکرد لاستیک نوار نقاله

آشنایی با عملکرد لاستیک نوار نقاله بدون دخالت انسان و به صورت کاملا اتوماتیک این امکان فراهم شده، تا مواد تولید شده را جابجا و تغییرات لازم را در روند تولیدات اعمال کنیم.
نوار نقاله از پیوستن چندین بخش تشکیل شده که باعث به حرکت درآمدن مداوم و جابجایی مواد تولید شده می شود:

  • الکتروموتور
  • گیربکس
  • درام
  • لاستیک نوار نقاله(تسمه)

لاستیک نوار نقاله به دلیل تماس مستقیم با مواد تولید شده نیازمند شرایط مناسب نسبت به نحوه به کار گیری در بخش های مختلف می باشد و این امر سبب شده تا در تولید لاستیک نوار نقاله نهایت توجه و دقت لحاظ شود که تنها به بخش کوچکی از کاربردهای آن اشاره خواهیم داشت.

مقاومت در برابر فرسایش و ضربه های احتمالی و قرار گرفتن در معرض حرارت یکی از مهمترین فاکتورهای دسته بندی لاستیک نوارهای نقاله به شمار می رود.

لاستیک نوار نقاله حرارتی در مصارف کوره ای و در معرض دماهای محیطی بالا با تحمل دمایی بیش از ۸۵۰ درجه سانتی گراد محصولات تولید شده را انتقال و می دهد.

لاستیک نوار نقاله آجدار و برجسته جهت حمل در شیب و عدم لغزیدن مواد حمل شده در معادن مختلف و صنایع دارای کاربرد بالایی می باشد. در انواع لاستیک نوار نقاله گریپ و آجدار V تولید می شود.

لاستیک نوار نقاله PVC به دلیل گستردگی فراوان در ابعاد و ضخامت های مختلفی تولید و مورد استفاده قرار داده می شود.
مهمترین عامل، به کارگیری از بافت نخی درون لایه های داخلی این نوار است، که باعث بالا رفتن مقاومت و افزایش بازه استفاده از آن شده از جمله صنایع دارویی، غذایی، صنعتی، الکترونیکی و… همچنین توجه داشتن به رنگ نوار پلاستیکی و کاربرد در مصارف مختلف بسیار مورد توجه می باشد.

بازار فروش انواع لاستیک نوار نقاله در کشور

بازار فروش انواع لاستیک نوار نقاله در کشور یکی از مهمترین پارامترهای فروش لاستیک نوار نقاله پلاستیکی در خطوط تولید، پشتیبانی فنی و راه اندازی مناسب است. که با توجه به نوع کاربرد و شرایط استفاده آن نیازمند کمک گرفتن از کارشناسان مجرب می باشد. و در این زمینه در تلاش هستیم تا در این خصوص خریدی آسان و مطمئن و ارسال  به نقاط مختلف کشور را برای مشتریان خو فراهم آوریم.جهت خرید و اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.