تولید انواع نوار نقاله جدید

نوار نقاله جدید در طول و عرض و جنس های متفاوتی تولید می شود. شرکت های زیادی در کشور به توزیع و فروش نوار نقاله جدید در سراسر کشور فعالیت دارند. نوارنقاله با مناسب ترین قیمت توسط نمایندگی های فروش به مشتریان عرضه می گردد. برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید به سایت های فروش از جمله دلیر صنعت که ارائه کننده این محصول به صورت اینترنتی می باشد مراجعه نموده و از قیمت ها آگاهی پیدا کنید.

تولید انواع نوار نقاله جدید

نوار نقاله چه کاربردی دارد؟

نوار نقاله یا کانوایر یک وسیله حمل کننده و سیستم جابجا کننده و انتقال مواد به شمار می رود. این محصول دارای کاربرد های زیادی می باشد. این دستگاه برای جابجایی و انتقال محصولات در کارخانه های تولیدی کاربرد دارد.

عملیات جابجایی مواد سنگین و حجیم توسط این نوار صورت می گیرد. کانوایر در مسیر های طولانی در کارخانه ها برای انتقال مواد اولیه استفاده می شود. در بعضی مکان ها مانند پله برقی ها این نوار به صورت شیب دار برای حمل سریع و بهتر طراحی می شود.

نوار نقاله با اسم هایی مانند تسمه نقاله و کانوایر شناخته می شود. که جزئی از سیستم های انتقال مواد در صنعت می باشد و توسط دو یا چند قرقره کار می کند و روی یک حلقه بسته به طور مداوم دور می زند. چنانچه گفته شد نوار نقاله دارای کاربرد های زیادی می باشد. از کاربرد این دستگاه چند مورد را در زیر بیان می کنیم:

  • این نوار در باربری هایی که به صورت اتوماتیک باربری می کنند مورد استفاده قرار می گیرد. کمربند های نقاله در فروشگاه ها برای پیشخوان و چک کردن اجناس مورد استفاده قرار می گیرد.
  • پله های برقی نیز از نمونه های کانوایر یا نوارنقاله می باشد و برای حمل و نقل انسان ها مورد استفاده قرار می گیرد.  همان طور که بیان شد. نوارنقاله در بسیاری از خطوط تولید و صنایع کاربرد دارد.
  • این دستگاه در ابعاد و اندازه های گوناگون و جنس های متنوع تولید می شود. این دستگاه ها بسته به کاربردی که دارند از اندازه و جنس متناسب با آن طراحی می شوند. دستگاه نوار نقاله دارای انواع مختلفی می باشد

فروش جدیدترین انواع نوار نقاله

انواع نوار نقاله عبارتند از:

نوار نقاله بارگیری، نوار نقاله چرخشی، ناودانی، غلتکی، شیب دار، تسمه ای و…

فروش جدیدترین انواع کانوایر

انواع نوارنقاله جدید در مراکز فروش این محصولات به صورت مستقیم به فروش می رسد. با مراجعه حضوری می توانید این محصول را از نمایندگی های فروش به صورت مستقیم خریداری نمایید. فروشندگان ما در این مراکز به عرضه این محصول با قیمت مناسب به مشتری در حال فعالیت می باشند.

جدیدترین این کانوایر ها توسط فروشندگان به صورت اینترنتی نیز به فروش می رسد. فروش این دستگاه به صورت اینترنتی یکی از راحت ترین راه های خرید این محصول می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.