تولید کننده نوارنقاله یا کانوایر

امروزه حمل و جا به جایی انواع اجناس و محصولات در فروشگاه ها و همین طور در کارخانه های تولیدی و بسته بندی با دستگاه های نوار نقاله خیلی آسان گردیده است. شاید شما این دستگاه ها را با نام دیگرش که کانوایر هست نیز شنیده باشید. کانوایر ها، انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع نیاز خریداری می گردند. مجموعه زیر، بهترین تولید کننده نوارنقاله یا کانوایر می باشد. برای اطلاع از موجودی نوع کانوایر مورد نظر خود، با ما تماس بگیرید.

تولید کننده نوارنقاله یا کانوایر

اجزای تشکیل دهنده نوار نقاله

اجزای تشکیل دهنده نوار نقاله نوار نقاله، همان وسیله ای است که به طور روزمره در فروشگاه های خرید مواد غذایی بارها دیده ایم. نوار نقاله ها نسبت به نوع استفاده از آن ها، متغیر هستند. این وسیله های تخلیه و بارگیری دارای اجزای تشکیل دهنده ای هستند که در این مطلب به اختصار توضیح داده می شود. قطعات اصلی کانوایر ها عبارتند از:

موتور یا همان موتور گیربکس: همان طور که می دانید موتور ها، نقش اصلی را در به حرکت در آوردن هر دستگاهی بر عهده دارند و به کمک قطعات سیستم متحرک، انتقال نیرو را به همه قست های دستگاه ارائه می دهند. به طور کلی کیفیت موتور، نقش بسیاری در عملکرد نوار نقاله دارند.

تسمه: با توجه به این که بار یا محصول مورد نظر، روی سطح تسمه قرار می گیرند، جنس و کیفیت آن بسیار حائز اهمیت است. این قطعه می تواند از جنس های متفاوتی باشد که نوار های لاستیکی، نوع رایج آن ها می باشند ولی از جنس های فلزی، پی وی سی و یا حتی پارچه ای نیز در تهیه آن ها استفاده می شود.

رولیک و درام: قطعاتی استوانه ای شکل هستند که با توجه به کاربرد نوار نقاله ها فرق می کنند. این قطعات که نسبت به قطعات دیگر، از اندازه بزرگ تری برخوردار هستند با روشن شدن موتور، به چرخش در می آیند و تسمه و در کل، نوار نقاله را به حرکت در می آورند. به طور معمول، در هر کانوایری، دو عدد درام تعبیه شده و کار می کنند و به همراه رولیک، سیستم متحرک را تشکیل می دهند.

فروشنده انواع نوارنقاله یا کانوایر

فروشنده انواع نوارنقاله یا کانوایر قطعا شما نیز در زمان خرید نوار نقاله، سعی بر این دارید که آن را از مراکز معتبری تهیه نمایید تا از لحاظ کیفیت قطعات و مواد اولیه آن اطمینان کامل داشته باشید. مجموعه زیر، توزیع کننده و فروشنده نوار نقاله یا کانوایر می باشد و در طول زمان فعالیت خود، همواره رضایت مشتریان را نسبت به سطح کیفی محصولات خود، دیده است. این مرکز، انواع نوار نقاله را به قیمت های باور نکردنی و با کیفیت های تضمینی عرضه می کند. شما می توانید قیمت کانوایر ها را از بخش فروش استعلام بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.