خرید انواع نوارنقاله فلزی

نوار نقاله ها چیست؟ برای چه کاری از آن استفاده میکنند؟ نوار نقاله ها یا تسمه نقاله وسیله ای است که در دستگاه هایی که وظیفه حمل و نقل وسایل اعم از چمدان و کارتن ها و محصولات و قطعاتی که دارای وزن زیادی است مورد استفاده قرار میگیرد و رایج ترین آن ها نوارنقاله فلزی است که در همه جا کاربرد دارد و قدرت فراوانی در حمل کالا را داراست.

خرید انواع نوارنقاله فلزی

مشخصات نوار نقاله فلزی

مشخصات نوار نقاله فلزی نوار نقاله ها علاوه بر حمل و نقل کالا که مورد استفاده قرار میگیرد در بخش های نظیر: صنعت سیمان، معادن، صنایع غذایی، فولاد و غیره کاربرد دارد که نگاه مختصری به تک تک صنعت ها می پردازیم.

در صنعت سیمان نوار نقاله ها با مواد داغ و با حرارت بالا در تماس هستند و برای اینکه در این صنعت دوام بیاورند باید از نوار نقاله ای استفاده کرد که در برابر حرارت بیش از ۴۰۰ درجه هم دوام بیاورد و بتواند مواد داغ و مذاب را منتقل دهد.

در صنعت معادن برای این که نوار نقاله بتواند مواد معدنی را منتقل دهد باید در برابر آتش و در برابر ضربه های سنگین مقاومت کند و در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم باشد.

در صنعت فولاد از نوار نقاله ها برای جا به جایی سنگ و ریگ و کلوخ و ماسه استفاده میشود و باید در برابر سایش و کشیدگی مقاوم باشد.

در صنعت مواد غذایی از نوار نقاله ها برای جابه جایی مواد غذایی اعم از روغنی و خشکبار و شیرینی جات استفاده میشود باید از نوار نقاله ای استفاده شود که در برابر سایش و آتش سوزی مقاوم باشد و به عبارتی مانع از آتش و جرقه شود و همین طور برای انتقال مواد غذایی در محیط هایی با شیب تند؛ باید از نوار نقاله آجدار استفاده کرد.

ما به بررسی نوار نقاله ها در چهار صنعت مختلف پرداختیم و چیزی که در همه صنعت ها مشهود است و از مشخصات نوار نقاله نیز می باشد این است که نوار نقاله ها باید در برابر آتش و حرارت بالا و کشیدگی و سایش و پارگی و بریدگی مقاوم باشد و متناسب برای هر صنعتی باشد.

فروشنده نوار نقاله فلزی به قیمت درب کارخانه

فروشنده نوار نقاله فلزی به قیمت درب کارخانه نوارنقاله از ترکیب کائوچو و منجید و مفتول های فولادی است که هر چقدر این سه عنصر دارای کیفیت بالاتری باشد یعنی کارایی بیشتر و در نتیجه قیمت نوار نقاله بیشتر.

در تهیه این محصول؛ حتما از فروشنده نوار نقاله بخواهید که تمام قطعات نوار نقاله را توضیح دهد، کائوچو یکی از بهترین و با کیفیت ترین ترکیب برای ساخت نوار نقاله است که بهتر است از آن استفاده شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.