نوار نقاله تخلیه

خرید عمده نوار نقاله تخلیه و بارگیری

نوار نقاله تخلیه و بارگیری در صنایع و کارخانجات مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد و عمده استفاده آن در درگاه بارگیری و باربری کارخانه است. کاهش هزینه کارگر و پیشگیری از خطرات احتمالی بالا بردن حجم کار و کاهش زمان حمل و نقل از مهمترین‌ فواید استفاده از آن است.

اما برای خرید عمده نوار های نقاله به کدام نمایندگی با خدمات پس از فروش مراجعه کنیم؟ خرید عمده تسمه نقاله را از کجا انجام دهیم که به صرفه تر باشد نیز خود مسئله است؛

انواع نوار نقاله تخلیه و بارگیری

 

انواع نوار نقاله بارگیری کارتن و جعبه

نوار نقاله ها دستگاه های افقی ، شیب دار یا عمودی هستند که می توانند با نیروی جاذبه ، هیدرولیک یا نیروی الکتریکی کار کنند.تسمه نوار نقاله با توجه به صنعت مربوطه و بار مورد نظر می تواند لاستیکی یا پی وی سی باشد.نوار نقاله ها برای جابجایی مواد خام، محصولات تولیدی یا اولیه در سراسر یک واحد تولیدی یا توزیعی استفاده می شوند. بارها را بر روی غلطکها یا تسمه هایی سوار می کنند که در یک مسیر ثابت با نقاط خاص برای بارگیری و تخلیه حرکت می کند. برخی نوار نقاله ها با توجه به نوع استفاده مسطح و برخی شیب دارند. مثلا نوار نقاله های تخلیه معمولا شیب دار با قابلیت تغییر زاویه جهت بارگیری کامیون و کامیونت می باشند.

هرصنعت با توجه به نیاز خود از نوار نقاله متناسبی استفاده میکند. بطور خاص نوار نقاله تخلیه و بارگیری باید دارای خصوصیات ویژه ای باشد.

مثلا در نوار نقاله های بارگیری کارتن و جعبه، طراحی بخصوص و سفارشی دارند. همچنین مدلی طراحی می شود، که برای بارگیری و تخلیه به انواع وسایل نقلیه از پشت یا بغل را داشته باشد.  طراحی و ساخت ماژول و بدنه نوار نقاله از پروفیل صنعتی مستحکم بوده است. به طوری که قابلیت استفاده از تسمه پی وی سی گریپ را داشته باشد.

انتقال کارآمد و بدون آسیب دیدگی محصولات در طی عملیات بارگیری و تخلیه از مهمترین بخش مورد توجه محصول است. پوشش کاوری و رنگ روغنی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و استهلاک کانوایر بارگیری نیز باید مورد توجه قرار گیرد. قابلیت متحرک بودن و استفاده از چرخ های محکم گردون جهت حمل و نقل آسان نقاله و استفاده از بهترین الکترو گیربکس در ساختار آن مهمترین نکاتی است که هر مشتری بدنبال آن است.

مشخصات فنی نوار نقاله تخلیه

مشخصات فنی انواع نوارنقاله

ساخت نوار نقاله ساده است نوار نقاله از یک تسمه یا گوی های هرزگرد ساخته شده که برروی قرقره هایی سوار میشود و با نیروی برق، هیدرولیک یا گرانش به حرکت میافتد.

خصوصیاتی چون نوع تسمه طول دستگاه سیستم تنظیم ارتفاع که دستی هیدرولیک یا برقی باشد و ظرفیت حمل بار و میزان برق مصرفی برای هر مدل نقاله متفاوت است. عرض تسمه نیز با توجه به اندازه محصول متغیر میباشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.