نوار نقاله آجدار

خرید لاستیک نوار نقاله آجدار از مرکز پخش

لاستیک نوار نقاله آجدار در تولید بسیاری از کانوایر ها مورد استفاده قرار می گیرد. خرید لاستیک نوار نقاله آجدار از مرکز پخش با کیفیت مناسب و قیمتی بی نظیر ارائه می شود. لیست قیمت لاستیک نوار نقاله آجدار را می توانید از سایت های اینترنتی به صورت مستقیم دریافت کرد. فروشنده نوار نقاله بصورت عمده این کالا را نازل تر ارائه می دهد.

خرید لاستیک نوار نقاله آجدار

لاستیک نوار نقاله آجدار چیست؟

این نوار نقاله با روکش لاستیک و لایه های منجید در ضخامت های مختلف و با تعداد منجید بر حسب ضخامت و قدرت نقاله موجود می باشد.

از جمله مواردی که نوار نقاله آجدار استفاده می شود این صنایع می باشد:

  • شن و ماسه
  • سیمان
  • گچ
  • آجر
  • کاشی سازی

تسمه نقاله لاستیکی ساده بیشتر در ضخامت ۳ ، ۵ ، ۶ ، ۸ ، ۱۰ میلیمتر وجود دارد که در صنعت و معادن نیز می توان به کارخانه های آجر پزی ، شن و ماسه ، آرد و غیره اشاره نمود.

  • نوار نقاله ۳ میل ۱ لا منجید
  • نوار نقاله ۵ و ۶ میلیمتر ۲ لایه منجید
  • نوار نقاله ۸ و ۱۰ میلیمتر ۳ لایه منجید

البته نوار نقاله های دیگری با ضخامت بالاتر و بیشتر وجود دارد که با نام کاترپیلاری شناخته می شود. این نوع تسمه نقاله آج دار در عرض های مختلفی تا صد سانتی متر تولید می شود که در اندازه های متفاوتی ارتفاع آج آن متفاوت می باشد.

تسمه نقاله لاستیکی آج دار وی  باعث افزایش قدرت و سطح اتکا تسمه در سطوح مختلف شیب دار است. تسمه نقاله آج دار ، که آج آن در شکل و اندازه های مختلفی موجود می باشد و به اختصار در عکس ها به تعدادی از این آج های تسمه پرداخته ‌‌ایم. اما بیشترین آج مورد استفاده در کشورمان تسمه نقاله آجدار به شکل وی می باشد.

لاستیک نوار نقاله

فروشنده لاستیک نوار نقاله آجدار در کشور

از آنجایی که خرید نوار نقاله آجدار در مقدار پایین کمی سخت است ما این محصول را به صورت عمده در اختیار شما می گذاریم که در هزینه خود صرفه جویی کنید. نوار نقاله آجدار در این مرکز به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسد. شما می توانید جهت هر گونه اطلاع از قیمت خرید و کیفیت این محصول با مشاورین ما در این مرکز ارتباط برقرار کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید.فروش نوار نقاله آجدار به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود شما می توانید  برای صرفه جویی در وقت و هزینه خود با مراجعه به سایت ما این خرید را غیر حضوری با خیالی آسوده انجام دهید و محصولی با کیفیت در اسرع وقت تحویل بگیرید.

در سایت ما می توانید نوار نقاله آجدار را با کیفیت بسیار مطلوب و قیمتی باورنکردنی سفارش دهید تا در اسرع وقت به سفارش شما رسیدگی کامل شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.