خرید مستقیم نوارنقاله طبقاتی ارزان

نوار نقاله طبقاتی ار تجهیزات پرکاربردی است که با ابعاد مختلفی تولید شده و امکان جابجایی بارهای مختلفی را به ما می دهد.
با خرید مستقیم نوارنقاله طبقاتی که توسط فروشگاه های اینترنتی ما ارائه شده است، هزینه نهایی کمتری برای آن خواهید پرداخت و این امکان را خواهید داشت که از ده ها نمونه خارجی و داخلی، دستگاه مورد نیاز خود را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.
هر کارخانه، کارگاه یا صنایعی که مصالح تولیدی قابل جابجایی دارند می توانند برای سهولت کار از انواع نوار نقاله بهره ببرند.

خرید مستقیم نوارنقاله طبقاتی ارزان

۳فایده استفاده از نوارنقاله طبقاتی

3فایده استفاده از نوارنقاله طبقاتی طول نوارهای نقاله با هم متفاوت است که از ۱۵ تا ۳۰ متر و شاید بیشتر هم برسد. برخی از نوارهای نقاله قابلیت بازشو دارند که در این صورت طول آنها به صورت چشم گیری و تا ۲ برابر نیز افزایش پیدا می کند.

تسمه هایی بر روی این نوع تجهیزات قرار گرفته که وظیفه گردش و جابجایی محصولات را دارد. این تسمه باید از مقاوم ترین مواد ساخته شده باشد تا در صورت استفاده بلند مدت پوسیده نشده و آسیبی نبیند. تسمه ها معمولا از جنس لاستیک یا مواد پلیمری می باشند که دارای استحکام کافی بوده و برای مدت زیادی می توان از آنها استفاده نمود.

۳ فایده استفاده از نوار نقاله طبقاتی:

  • امکان جابجایی مواد سنگین
  • جلوگیری از تماس انسان با مواد خطرناک
  • کاهش صدمات به افراد

صنایع دارویی، غذایی و کارخانه های تولید مواد مختلف از جمله استفاده کننده های نوار نقاله هستند که بجای استفاده از نیروی انسانی برای حمل بار، از این نوع تجهیزات استفاده کرده تا سرعت و راندمان کار خود را تا حد زیادی افزایش دهند.

در برخی از صنایع، محیط هایی وجود دارد که ممکن است برای انسان پرخطر یا غیر قابل دسترسی باشد و حتما باید برای جابجایی مواد از نوار نقاله کمک بگیرند.
کوره های پخت مواد، صنایع تولید مواد شیمیایی یا سمی از جمله صنایعی هستند که وجود نوار نقاله در آنها امری ضروری می باشد.

مرکز پخش نوارنقاله طبقاتی صنعتی

مرکز پخش نوارنقاله طبقاتی صنعتی مرکز پخش نوارنقاله طبقاتی، این تجهیزات را با برندهای مختلفی عرضه نموده که برخی از آنها ساخت داخل بوده و برخی از آنها برندهای کشورهای خارجی هستند.
یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید نوارنقاله طبقاتی باید مدنظر داشته باشیم، گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه ها می باشد که تولید کننده های داخلی با عرضه انواع نوار نقاله توانسته اند محصولات خود را برای ۱ سال ضمانت کرده و خدمات پس از فروش خود را ارائه نمایند.

تحمل وزن در بین نوارهای نقاله متفاوت است و بطور معمول این دستگاه ها قادر هستند تا موادی با وزن ۵۰۰ کیلوگرم و بیشتر را تحمل نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.