خرید مستقیم نوار نقاله هاپردار دلیر صنعت

کشور ما درگذشته قادر به تولید نوار نقاله نبود و این دستگاه از کشورهایی دیگر با قیمتی بالا وارد می شد. اما امروزه تولیدکنندگان توانسته اند خودشان تولید کرده و با قیمت مناسب تری آن را ارائه کنند. نام دیگر نوار نقاله کانوایر می باشد به نوار نقاله تسمه نقاله نیز می گویند. نوار نقاله هاپردار دلیر صنعت، دستگاهی می باشد که از آن برای جا به جایی مواد فله استفاده می شود. دراین دستگاه برای انتقال مواد از تسمه منجید دار، استفاده می شود. این دستگاه یک سری جک هیدرولیکی دارد که برای تنظیم کردن ارتفاع از آن استفاده می شود.

خرید مستقیم نوار نقاله هاپردار دلیر صنعت

اطلاعاتی مختصر در مورد نوار نقاله متحرک

اطلاعاتی مختصر در مورد نوار نقاله متحرک نوار نقاله دستگاهی است که برای انتقال مواد و قطعات استفاده می شود. امروزه در بیشتر مکان ها از جمله نانوایی، شیرینی پزی، فروشگاه ها، ادارات پستی، ساخت کشتی، انبارها، کارخانجات تولید مواد شیمیایی و کارخانه های تولید سیمان و…از نوار نقاله استفاده می شود و مدل ها و انواع مختلفی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

نوارنقاله ناودانی، چرخشی، متحرک، غلتکی، شیب دار و…

نوار نقاله از اجزای متفاوتی تسمه یا نوار، اتصالات، قاب یا فریم، موتور متحرک، غلتک ها، جعبه دنده یا گیربکس وسفت کننده نوار تشکیل شده است. یکی از بهترین نوع کانوایر یا نوار نقاله، نوار نقاله متحرک می باشد که توضیحات مختصری از آن را در ادامه می خوانید.

نوار نقاله متحرک، در صنایع فولاد سازی وغذایی در معدن و در صنایع سیمان سازی استفاده می شود. از مهم ترین ویژگی های این محصول قابلیت افزایش طول آن است. به علت مقاومت بالا و دوام این نوارها، از آنها در معادن نیز استفاده می شود. ایران از بهترین تولیدکنندگان نوار نقاله متحرک و از بهترین صادرکنندگان نیز محسوب می شود. ازاین دستگاه برای بارگیری وانتقال مواد به داخل ماشین و بارگیری استفاده می شود.

نوار نقاله متحرک برای چرخش، تنظیم ارتفاع و تغییر ساعت دارای امکاناتی می باشد‌. نوع نوار لاستیکی و اسکلت نوار نقاله و نوع موتورآن، با توجه به نوع محصولی که می خواهد توسط نوار نقاله جا به جا شود متفاوت است. مثلا برای جا به جایی کیسه و کارتون که امکان لیز خوردن آن وجود دارد از نوار های آجدار استفاده می شود.

استفاده از نوار نقاله سبب افزایش بازدهی، کاهش صدمات احتمالی به کارگران، زمان بندی در انتقال کارها، عدم تماس با مکان های آلوده و پرخطر، روال مشخص در انتقال، استفاده از فضاهای بدون استفاده، کاهش هزینه تعمیر و انتقال و…می شود و به این دلایل طرفداران زیادی پیدا کرده است.

بازار پخش نوار نقاله هاپردار دلیر صنعت

بازار پخش نوار نقاله هاپردار دلیر صنعت استقبال بالای شرکت های مختلف از نوار نقاله های هاپردار دلیر صنعت، به علت مرغوبیت، دوام و دیگر کاربرد های این دستگاه موجب شده شرکت های زیادی مثل دلیر صنعت در ساخت این دستگاه ها، فعالیت خود را آغاز کنند. دلیر صنعت از برند های باکیفیت و مرغوب، در زمینه تولید انواع نوار نقاله می باشد که این محصولات را به بازار عرضه می کند. تولید و پخش نوار نقاله ها توسط این شرکت، باکیفیت و مرغوبیت بالا و با توجه به نوع کاربرد نوار نقاله ها و نیاز مشتریان و متقاضیان، تولید و درقیمت های پایین به مشتریان عرضه می گردد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.