نوار نقاله آج دار

خرید ویژه نوار نقاله آج دار

نوار نقاله آج دار یکی از اجزای تشکیل دهنده کانوایر است. نوار نقاله وسیله ای است که جهت افزایش سرعت حمل و نقل و راندمان تولید در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. دارای انواع مختلفی است که هر کدام از آنها با توجه به ویژگی هایی که دارند دارای کارایی خاصی هستند‌‌. نوار نقاله آج دار یکی از پرکاربرد ترین انواع نوار نقاله می باشد. از این دستگاه برای انتقال مواد در سطح شیب دار مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول با بهترین کیفیت و قیمتی بسیار مناسب و ویژه در این مرکز عرضه می گردد.

 خرید نوار نقاله اصل

نکات مهم خرید نوار نقاله اصل

نوار نقاله وسیله ای است که برای حمل و جابجایی مواد مختلف در صنایع مختلف کاربرد دارد. از نوار نقاله می توان برای سرعت بخشیدن در حمل و نقل و جابجایی مواد و محصولات مختلف در صنایع و کارخانه جات بهره برد. نوار نقاله دارای انواع مختلفی می باشد که می توان به انواع ساده نوار نقاله که بر روی سطح صاف با شیب صفر درجه کار می‌کند اشاره نمود. همچنین نوار نقاله آجدار نیز نوعی دیگر از این محصول است برای سطوح شیب دار مورد استفاده قرار می گیرد.

انتقال مواد بر روی سطوح شیب دار نیازمند استفاده از نوار نقاله هایی است که دارای عاج باشند. این آج ها باید در خطوط عمودی و افقی قرار داشته باشند. اینگونه مانع سر خوردن و افتادن وسایل بر روی آن شوند. این نکته یکی از مهمترین نکاتی است که باید در هنگام خرید نوار نقاله مورد توجه قرار گیرد. از دیگر نکات مهم این است که ارتفاع آج ها باید در اندازه استاندارد باشد. حدود ۱۴ میلی متر ارتفاع تقریبی آج های بهترین نوار نقاله آجدار می باشد.

این نوع نوار نقاله با توجه به شکل و نوع موادی که منتقل می‌کنند می‌تواند تا زاویه حدود ۴۵ درجه دارای کاربرد باشد و انتقال مواد در ارتفاع را انجام دهد. از نوار نقاله در موارد مختلفی از جمله خط تولید و مونتاژ کارخانه های مختلف استفاده می شود. همچنین از آن در پله برقی ها و پیشخوان ورودی فروشگاه ها نیز استفاده می شود. نقش اصلی نوار نقاله در صنعت افزایش سرعت تولید و جابجایی تولیدات و همچنین به موازات آن افزایش کارایی و راندمان بالا کارخانه جات و صنایع می باشد.

قیمت مناسب نوار نقاله آج دار

این مجموعه به عنوان یکی از برترین مراکز عرضه کننده نوار نقاله ایرانی می باشد. انواع این محصول را ازجمله نوار نقاله چرخشی و نوار نقاله آج دار تولید و عرضه نموده است و اکنون آماده ارائه محصولات خود به تمامی مشتریان داخل و خارج از کشور می باشد. کارشناسان بخش فروش تمامی اطلاعات مربوط به این محصولات را به طور کامل در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

قیمت مناسب نوار نقاله آج دار

این سایت جهت سهولت دسترسی تمامی مشتریان در اقصی نقاط کشور به محصولات این مجموعه می باشد. نوار نقاله با کیفیت و بادوام در این مرکز با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می گردد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.