خرید کانوایر تسمه ای با قیمت مناسب

لوله پلیکا سایز ۱۰ و نوارهای نقاله انواع مختلفی دارند که از نوع تسمه ای آن در امور متعددی استفاده می کنند. اگر قصد خرید کانوایر تسمه ای با قیمت مناسب را دارید و می خواهید با کاربردها و فرق هایی که این محصول با سایر کالاهای مشابه دارد، مطلع شوید، نوشته حاضر را از دست ندهید.

خرید کانوایر تسمه ای با قیمت مناسب

کاربرد نوار نقاله یا کانوایر تسمه ای

کاربرد نوار نقاله یا کانوایر تسمه ای لوله پلیکا سایز ۱۵ و نوار نقاله یا کانوایر تسمه ای را می شود به دو دسته اصلی تقسیم بندی کرد که شامل نوع ثابت و متحرک می باشد. یکی از معروف ترین نوع نوارهای نقاله، همین نمونه است. کاربردهای آن متفاوت بوده که می توان این ردیف تولیدی ها را نام برد:

  • در انتقال مواد معدنی
  • در انتقال مواد غذایی
  • در انتقال مواد دارویی
  • در انتقال محصولات کشاورزی
  • در انتقال کارتون و جعبه های مختلف
  • در انتقال کیسه و گونی

در تولید نوار نقاله تسمه ای، از جنس پلاستیک استفاده می کنند که می توان از پی وی سی، پی وی جی، آجدار، استیل کرد و تسمه نقاله وی اسم برد. انواع این محصول هم بر همین اساس دسته بندی می شود.

این تسمه ها، ضخامت ها و عرض های گوناگونی هم دارند. عموماً آنان را در پهنای ۵۰ تا ۱۲۰ سانتی متر می سازند. چنین ابزاری به شکل خودکار و تمام اتوماتیک ساخته می شوند. نوع کانوایر تسمه ای مغناطیسی از بهترین ها محسوب می گردد.

کانوایر تسمه ای و تفاوت آن با کانوایر غلطکی

کانوایر تسمه ای و تفاوت آن با کانوایر غلطکی اگر می خواهید کانوایر تسمه ای و تفاوت آن با کانوایر غلطکی را بدانید، خوب است به نحوه عملکرد و ساختار شان دقت کنید.

البته جالب است بدانید که نوع در میان سیستم های انتقال دهنده، نوع تسمه ای از شهرت بالاتری برخوردار می باشد. این دستگاه قابل انتقال کالاهای گوناگون را به شکل فله ای بسته بندی شده دارد. آنان از یک موتور گیربکسی برای حرکت کردن بهره می برند.

اما کانوایر غلطکی هم به منظور انتقال مواد مختلفی به کار گرفته می شود. البته به جای تسمه در آن از رولیک بهره می برند. این سیستم از انتقال دهنده، بدون موتور و به کمک نیروی انسانی حرکت می کند.

شاید تا به اینجای مطلب به این تفاوت میان این دو دستگاه پی برده باشید. در کل، عمده تفاوتی که میان آن ها وجود دارد، در نوع انتقال آنان است که یکی با قدرت موتور و دیگری بدون نیاز به آن، به حرکت واداشته می شوند.

در حال حاضر، در کارخانه های بزرگ صنعتی به دلیل تولید انبوه، از نوع تسمه ای بیشتر استفاده می نمایند؛ چون که سرعت عمل را بالا می برد و کار را نقص پایین انجام می دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.