خط تولید رولیک نوار نقاله

رولیک نوار نقاله چیست؟ نوار نقاله یکی از مهم ترین بخش های حمل و نقل و جا به جایی می باشد‌. این وسیله برای انتقال مواد سنگین و حجیم کاربرد بسیاری دارد. این دستگاه به دلیل کاربردهای زیادی که دارد در تمامی صنایع مختلف به کار می روند. ما در کارخانه خود خط تولید رولیک نوار نقاله را داریم. و نوار با کیفیت و با قیمت مناسبی را تولید می کنیم.

خط تولید رولیک نوار نقاله

استاندارد رولیک نوار نقاله

استاندارد رولیک نوار نقاله رولیک ها در نوار نقاله ها وظیفه ی به گردش در آوردن نوار را بر عهده دارند. و ویژگی دیگر آن این است که باعث ایجا اصطکاک بین مواد روی نوار و نوار می شوند. به خاطر مواردی که گفته شد رولیک ها مداوما ساییده می شوند و خیلی باید به آن ها دقت نمایید.

یک نوع این دستگاه، رولیک ضربه گیر می باشد که سبب می شود ضربه ی ناشی از مواد به نوار گرفته شود.

رولیک ها هم مانند سایر وسایل دارای استاندارد جهانی می باشد. یک شرکت معتبر باید بر حسب این استانداردها وسیله ی خود را تولید کند.

در رابطه با استانداردهای رولیک ها بر اساس استانداردهایی هم چون iso, Gema و Gis ساخته می شوند که باید موارد گفته شده در استاندارد برای ساخت و تولید رولیک ها اتخاذ شود‌

قسمت اصلی نوار نقاله همین رولیک ها می باشند. رولیک ها در نوار نقاله عامل اصلی انتقال و جا به جایی مواد، محصولات و اشیاء می باشند.

در گذشته ها که هنوز نوار نقاله ای نبود سالیانه تجار و صاحبین کارخانه ها و تولیدی ها هزینه ی گزافی را صرف کارگر برای انجام امور خود می کردند. اما بعد از اختراع رولیک نوار نقاله تحولی عظیم در این زمینه به وجود آمد و در بسیاری از هزینه ها و همینطور وقت و انرژی افراد صرفه جویی قابل ملاحظه ای شد.

البته به این نکته باید توجه کرد که در بسیاری از صنایع مانند آجر فشاری همدان شرکت های ذغال سنگ و معادن استفاده ی بسیاری از رولیک می شود.

رولیک ها با اندازه ها و مدل های مختلف کاربردهای مختلفی در صنایع گوناگون دارد.

قیمت رولیک نوار نقاله در بازار تهران

قیمت رولیک نوار نقاله در بازار تهران قیمت آجر سفال نما و رولیک نوار نقاله در بازار تهران بسیار مناسب می باشد. شنا با خرید این دستگاه از شرکت های تولید کننده ی ما بهترین و با کیفیت ترین رولیک را خریداری کرده اید که سالیان سال برای شما کار خواهد کرد.

برای خرید غیر حضوری می توانید به سایت ما مراجعه کنید و رولیک مورد نظر را سفارش دهید.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در زمینه خرید و قیمت نوار نقاله با شماره های زیر تماس برقرار نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۱

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.