سفارش اسکرو کانوایر استیل مخروطی

اسکرو کانوایر نوعی سیستم انتقال مواد پودری ، فله ای و حلزونی می باشد که کاربرد وسیعی در زمینه تولید و صنایع مختلف از جمله: صنایع فولاد ، معادن ، سیمان ، مواد غذایی و… دارد. این دستگاه یکی از تجهیزات صنعتی حیاتی، که از اهمیت بالایی برخوردار است و نیز از پر درآمدترین سیستم انتقال مواد صنعتی محسوب می شود که در حال حاضر شرکت ها برای گسترش تولیدات خود از این نوع ماشین استفاده می کنند. سفارش اسکرو کانوایر استیل مخروطی

مشخصات فنی اسکرو کانوایر استیل

مشخصات فنی اسکرو کانوایر استیل همان طور که گفته شدظاهر اسکرو کانوایر ها ساده اما حرکت پیچیده ای دارند که با چرخش خود، مواد را به سمت جلو یا عقب انتقال می دهد. این دستگاه کاربرد بسیار وسیعی در زمینه تولید و انواع صنایع های مختلف از جمله: صنایع فولاد ، معادن ، سیمان ، موادغذایی و … دارد. از مشخصات اسکرو کانوایر استیل به موتور ، شیفت ، مرکزی ، دریچه ، مخزن ورودی ، مارپیچ و نازل ورودی مواد می توان اشاره کرد که مارپیچ بر روی شیفت مرکزی قرار گرفته و ثابت است، پودر از نازل ورودی داخل بدنه مخزن که به شکل استوانه ای است جابه جا شده و توسط لوله مارپیچ به چرخش درآمده و در نهایت به طرف مخزن خروجی هدایت می گردد و اگر گام این دستگاه بیشتر باشد سرعت انتقال نیز بیشتر است.

کم بودن هزینه تعمیر و نگهداری ، قابلیت استفاده از آن در شرایط کاری مختلف ، اشغال حداقل فضا ، توانایی انتقال مواد و جلوگیری از اتلاف محصول از مزایای اسکرو کانوایر استیل می باشد. از ویژگی هایی که تهیه کننده باید توجه کند عبارت اند از:

۱. انتخاب جنس

۲. قطر و شکل مناسب بدنه

۳. نوع و اندازه گام پره ها

۴. نحوه ورود و تغذیه مواد

۵. سرعت بهینه چرخش و انتقال

۶. خروج مواد

سازنده اسکرو کانوایر نیز باید به نکات بالا توجه داشته باشد. اسکرو کانوایر استیل از پره های متنوعی برخوردار است از جمله:

۱. اسکرو کانوایر پره پدالی

۲. اسکرو کانوایر پره معمولی

۳. اسکرو کانوایر پره ریبون

۴. اسکرو کانوایر پره لبه برش خورده

مراکز عرضه اسکرو کانوایر

مراکز عرضه اسکرو کانوایر طبق گفته های فوق می توان مراکز عرضه اسکرو کانوایر درشرکت شهرک ها تحقیق کرد تا بتوان مرغوب ترین و مقرون به صرفه ترین دستگاه اسکرو کانوایر را تهیه کرد. معرفی و فروش اسکرو کانوایر ها توسط فروشندگان برتر در مراکز شهرهای بزرگ به خریداران صورت می گیرد. خریداران باید اطلاعاتی درباره مدل های متنوع ، نحوه ی استفاده ، اندازه گنجایش و ظرفیت آن از مشاورین شرکت دریافت کنند، تا بتوانند اسکرو کانوایر مورد نیاز خود را انتخاب و سفارش دستگاه را ثبت گردند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، جامعه بشری می تواند از سایت های معتبر و درگاه های اینترنتی اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.