سفارش نوار نقاله صفحه دار

یکی از مهم ترین اجزا دستگاه های صنعتی که در کارخانه جات مورد استفاده قرار می گیرند، نوار نقاله نام دارد که یکی از انواع آن نوار نقاله صفحه دار است.

مجموعه ما یکی از برترین عرضه کننده انواع نوار نقاله صفحه دار در کشور بوده که اقدام به عرضه آن به قیمت مناسب کرده است. 

در ادامه با ما همراه شوید درباره این نوع نقاله و همچنین خرید آن، اطلاعات تکمیلی و مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛

سفارش نوار نقاله صفحه دار

نوار نقاله صفحه دار چیست؟

نوار نقاله صفحه دار چیست؟ نوار نقاله در واقع نوعی نوار در تجهیزات صنعتی است که مانند ریل بوده و با یک تسمه حرکت می کند و می تواند ابزار و اشیا را جا به جا کند.

جنس نقاله ها می تواند متفاوت باشد و البته بر اساس جنس نوار در تجهیزات استفاده می گردد، برای مثال نوار نقاله ای که از جنس آلیاژ و مخلوط آن با پلیمر ساخته شده، در فرودگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد، چرا که می تواند وزن بار زیادی را تحمل کند بدون اینکه پاره شود.

نوع صفحه دار آن دارای پهنای نواری بالایی بوده و در دستگاه های بسته بندی و یا ریل های فرودگاه که وظیفه حمل چمدان ها را بر عهده دارند، استفاده می شود.

نوع دیگری از آن که دارای نوار صفحه ای از جنس پلیمر است، به دلیل انعطاف بالایی که دارد، در دستگاه های بسته بندی استفاده شده و البته طول عمر بالایی نیز دارند.

نحوه کار نوار های صفحه ای به این شکل است که یک رول کامل از نوار نقاله بین دو فلز پیچیده می شود و سپس در زیر آن ها تسمه هایی قرار دارند که روی هم می لغزند و به این ترتیب سبب حرکت صفحه می گردند، از آن جایی که ابتدا و انتهای آن معلوم است، نوار بعد از یک چرخ به زیر می رود و این چرخه تا زمانی که دستگاه مورد نظر کار کند، ادامه پیدا خواهد کرد.

عرضه کننده انواع نوار نقاله صفحه دار

عرضه کننده انواع نوار نقاله صفحه دار با توجه به کاربرد ضروری و مهمی که این نوع نوار های نقاله صفحه ای دارند، میزان استفاده از آن ها بسیار افزایش یافته و به این ترتیب، تولید آن نیز بیشتر شده تا پاسخگوی نیازهای بازار باشد. 

در صورتی که این محصول از عرضه کننده به شکل مستقیم تهیه شود، به دلیل حذف واسطه ها، قیمت مقرون به صرفه ای خواهد داشت.

متقاضیان محترم می توانند جهت خرید انواع نوار نقاله صفحه دار، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه کرده و پس از مقایسه قیمت ها، در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.