شرکت توزیع تسمه نقاله مدولار

تسمه های نوار نقاله ها، شکل ها و جنس های گوناگونی دارند که با توجه به نوع مصرف، تهیه و خریداری می گردند. تسمه مدولار، یکی از انواع این تسمه ها می باشد که در سطح خود دارای سوراخ و منافذی می باشد. این درز ها و منافذ جهت خروج آب از آن تعبیه شده اند و زمانی کاربرد دارند که محموله مورد نظر علاوه بر جا به جایی، نیاز به شستشوی همزمان با حرکت دارد. مجموعه زیر، شرکت توزیع تسمه نقاله مدولار می باشد.

شرکت توزیع تسمه نقاله مدولار

کاربرد انواع تسمه نقاله مدولار

کاربرد انواع تسمه نقاله مدولار به طور کلی تسمه نقاله های مدولار، به صورت شبکه بندی یا مشبک هستند که طرح و اشکال های متفاوتی دارند. از آنجایی که این تسمه ها بیشتر در صنایع غذایی و دارویی استفاده می شوند، به راحتی قابل شستشو هستند و هیچ آلودگی در آن ها باقی نمی ماند. برخی از این تسمه ها دارای برجستگی هایی هستند که انتقال و جا به جایی را بهتر انجام می دهند و مانع از سر خوردن محموله می گردند.

تولید تسمه مدولار در این مجموعه، از بهترین مواد اولیه انجام می شود و بسیار با کیفیت و مرغوب هستند. این تسمه ها توانایی تحمل حجم و فشار زیاد را به راحتی دارند؛ در برابر هر گونه مواد های شیمیایی مقاوم هستند؛ دارای قابلیت حرکت در دو جهت و همچنین به صورت چرخشی هستند. جهت تهیه این اقلام برای فروش و صادرات، با ما تماس بگیرید.

این تسمه نقاله ها در جهت شستن و خشک کردن انواع سبزیجات، صیفی جات و مرکبات کاربرد دارند و مصارف عمده آن ها در کارخانه های کنسرو سازی، رب سازی، مربا سازی و غیره می باشند که در گروه صنایع غذایی طبقه بندی می گردند. نوار تسمه این دستگاه ها، از جنس پلاستیکی می باشد و بسیار بادوام و استاندارد هستند. این کانوایر ها، روند تولید، شستشو و بسته بندی را سرعت می بخشند. انواع طرح های مشبک تسمه مدولار در این مرکز، موجود و قابل سفارش هستند.

تولیدکننده تسمه نقاله مدولار ارزان

تولیدکننده تسمه نقاله مدولار ارزان افرادی که کیفیت و قیمت محصولی که قصد خرید آن را دارند، برایشان مهم باشد، اقدام به خرید مستقیم از تولید کنندگان معتبر آن محصول می کنند تا با اطمینان کامل از آن استفاده نمایند. مجموعه زیر، از تولید کنندگان معتبر انواع تسمه نقاله می باشد و قیمت فروش تسمه در این مجموعه بدون واسطه ارائه می گردد.

شما می توانید قبل خرید از تولید کننده تسمه نقاله مدولار ارزان، از طریق سایت و شماره تلفن ها به صورت آنلاین یا تلفنی از مشاوره های رایگان، بهره مند گردید و با آگاهی بیشتر، سفارش خود را ثبت نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.