شرکت توزیع نوارنقاله کاسه ای

شرکت توزیع نوارنقاله کاسه ای توانسته با عرضه این نوع کالا در آمد خوبی را کسب کند. نوار نقاله با نام های مختلفی مانند بالابر و کانوایر شناخته می شود. با کمک این دستگاه می توان به حمل و جا به جایی انواع مواد و محصولات پرداخت به خاطر همین در اندازه و مدل های مختلفی تولید می شود.

  

شرکت توزیع نوارنقاله کاسه ای

نوار نقاله کاسه ای چیست؟

نوار نقاله کاسه ای چیست؟

نوار نقاله کاسه ای دارای یک یا چند رشته ای زنجیری در سطح انتقال دهنده می باشد که سطل های بالابر به آن متصل شده است و می تواند محصولات سنگین را در سطح شیب دار و عمودی حمل کند. از این نمونه نوار نقاله می توان بر حمل و جا به جایی سیمان، مواد معدنی، شن و ماسه، حبوبات، مواد داغ، مواد زبر و خراشنده و… استفاده کرد. شیب این نمونه کانوایر می تواند بین ۴۵ تا ۹۰ درجه باشد. در تمام مسیر های افقی، عمودی، شیب دار می توان از این دستگاه استفاده کرد.

نوار نقاله کاسه ای برای انتقال و حمل مواد سنگین و صنعتی استفاده می شود. به خاطر همین در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شود. بهترین نوار نقاله کاسه ای باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • روی نوار باید ضخامت خوبی داشته باشد.
  • در برابر کشش باید مقاومت بالایی داشته باشد.
  • انعطاف پذیری آن بالا باشد.
  • پس از استفاده روی دستگاه رد وجود نداشته باشد.
  • عرض و طول قابل قبولی داشته باشد.

قیمت روز نوار نقاله کاسه ای

قیمت روز نوار نقاله کاسه ای

قیمت روز نوار نقاله کاسه ای بسته به نوع برند و شرایط بازار متفاوت می باشد. این نمونه دستگاه دارای مدل های مختلفی می باشد که می توان به نوار نقاله یک لایه، نوار نقاله پی وی سی، نوار نقاله پلاستیکی و زنجیری اشاره کرد. همان طور که همه شما می دانید حمل و انتقال مواد سنگین بسیار مشکل تر از مواد سبک می باشد به خاطر همین توصیه می شود از نوار نقاله کاسه ای استفاده شود. چون این نمونه کانوایر بدنه ای مقاوم دارد و می توان به راحتی محصولات را حمل و جا به جا کرد.

از این نمونه نوار نقاله می توان برای حمل و جا به جایی محصولاتی که ریز هستند و تعداد آن زیاد می باشد استفاده کرد. که می توان به انواع حبوبات و خشکبار ها اشاره کرد. استفاده از این دستگاه ها باعث می شود صنعت بسته بندی پیشرفت فراوانی کند. علاوه بر این، این دستگاه ها باعث شده جا به جایی مواد با سرعت بالایی انجام شود.

قیمت نوار نقاله بسته به نوع برند و شرایط عرضه و تقاضا متفاوت می باشد. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.