شرکت تولیدی نوار نقاله لبه دار

برای انتقال و جابجایی محصولات آجر سفال نما و کالاهای مختلف از انواع متفاوتی از نوار نقاله استفاده می شود. نوار نقاله لبه دار یکی از انواع مختلف این محصول است. شرکت تولیدی نوار نقاله لبه دار اقدام به عرضه این محصول به بازار نموده است.

میزان آشنایی شما با این نوع نوار نقاله چقدر است و آیا می دانید چگونه می توان به طور مستقیم با شرکت تولیدی آن ارتباط برقرار کرد؟

شرکت تولیدی نوار نقاله لبه دار

همه چیز درباره نوار نقاله لبه دار

همه چیز درباره نوار نقاله لبه دار

یکی از انواع مختلف نوار نقاله که در جابجایی کالا و محصولات نقش موثری دارد و بیشتر برای عملیات بارگیری و تخلیه کاربرد دارد نوار نقاله لبه دار می باشد. این محصول دارای انتقال دهنده ساخته شده از ورق های پلاستیکی یا فولادی بوده که لبه های آن به سمت بالا خم شده اند و این خمیدگی در هر دو طرف تسمه یا انتقال دهنده وجود دارد.

از این نوار نقاله برای جابجایی کالاهای با حجم زیاد استفاده می شود همچنین کالاهایی که نقل و انتقال آنها مشکل می باشند با این نوار نقاله به آسانی جابجا می گردند.

سرعت حرکت در این نوار نقاله بین ۶۰ تا ۱۰۰ متر در دقیقه متغیر است و قادر است با شیب ۴۵ درجه مواد مختلف را به طرف بالا هدایت کند.

محل تخلیه همه انواع این نقاله در سمت بالا می باشد. این محصول قادر است ۸۰ تا ۲۹۰ تن را در ساعت حمل و جابجا نماید.

بیشترین کاربرد این نوار نقاله برای تخلیه و بارگیری کارتون، کیسه و محصولاتی است که بسته بندی بوده و دارای ابعاد مشخصی می باشند.

از خصوصیات و ویژگی های این دستگاه قابلیت تنظیم سرعت تسمه انتقال است و به این ترتیب می توان سرعت تخلیه و بارگیری را به اندازه مورد نظر کند یا تند نمود.

فروش مستقیم نوار نقاله لبه دار در ایران

فروش مستقیم نوار نقاله لبه دار در ایران فروش آجر فشاری همدان و نوار نقاله لبه دار به طور مستقیم در ایران فرصت بسیار مناسبی برای کسانی است که در زمینه فروش تجهیزات حمل و نقل دارای فروشگاه هستند و صادرات این محصولات به کشورهای دیگر را انجام می دهند.

برای خرید مستقیم و بدون واسطه این محصول می توانید با شرکت تولیدی آن ارتباط برقرار کنید و پس از کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و قیمت روز آن سفارش خود را اعلام کنید.

این شرکت برای خریدارانی که به صورت عمده سفارش خود را اعلام کنند محصولات را با قیمت ارزان تری در اختیار آنها قرار می دهد. همچنین از نظر ارسال سفارشات این شرکت هیچ گونه محدودیتی نداشته و قادر است سفارشات را به هر نقطه از ایران که خریداران در نظر دارند ارسال نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.