شرکت عرضه نوار نقاله غلطکی

یکی از تجهیزات بسیار کارا برای جابجایی انواع محصولات و کالاها تهویه کلاس می باشد. انواع مختلفی از این وسیله در بازار وجود دارد. شرکت عرضه نوار نقاله غلطکی اقدام به عرضه این نوع نوار نقاله به بازار کرده است.

آیا شما با مزایای نوار نقاله غلطکی آشنایی دارید و می دانید که چگونه می توان با شرکت عرضه کننده این محصول تماس گرفت؟

شرکت عرضه نوار نقاله غلطکی

مزایای استفاده از نوار نقاله غلطکی

مزایای استفاده از نوار نقاله غلطکی

یکی از پرکاربردترین انواع نوار نقاله ها نوع غلطکی آن می باشد که شامل بستری از رولیک های استوانه ای و موتور الکتریکی است.

از مزایای این نوع نوار نقاله این است که می‌تواند به صورت مستقیم و یا انحنادار کالاهای مختلف را جابجا کند. کارخانه های تولید مواد غذایی از مکان هایی هستند که از نوار نقاله غلطکی به مقدار زیادی بین خطوط تولید خود و دستگاه ها استفاده می کنند.

رولیک های این نوار نقاله می‌تواند فولادی یا پلاستیکی باشد که هرکدام دارای مزایای خاص خود می باشند. به عنوان مثال هزینه رولیک های پلاستیکی بسیار پایین است و قدرت ضربه پذیری بالایی دارند و رولیک های فولادی ضد زنگ بوده و قادرند وزن زیادی را بر روی خود به آسانی تحمل نمایند.

این غلطک ها به آسانی نصب شده و هزینه تعمیر و نگه داری پایینی دارند. در صورت آسیب دیدن هر یکی از رولیک های این غلططک می توان در کوتاه ترین زمان اقدام به تعویض آنها نمود.

روکش رنگ روی این دستگاه از نوع الکترواستاتیک بوده و بنابراین موادی  همچون گرد و غبار جذب آن نمی شوند. این نوار نقاله توانایی جابجایی اجسام نیمه سنگین و سنگین را دارا می باشد و هیچ گونه خطری برای نیروهای کارگری ایجاد نمی کند.

میزان سرعت حرکت نوار نقاله این محصول به راحتی قابل تنظیم بوده و به این وسیع سرعت نقل و انتقال را می توان کند یا تند نمود.

آخرین قیمت نوار نقاله غلطکی

آخرین قیمت نوار نقاله غلطکی کسانی که در زمینه فروش انواع تهویه مرغداری کارخانه‌ای و انبارداری دارای فروشگاه هستند یا صادرات این گونه تجهیزات به کشورهای دیگر را انجام می دهند می توانند از نوار نقاله غلطکی برای توسعه کسب و کار خود استفاده کنند.

برای اطلاع از آخرین قیمت نوار نقاله می توانید با ما ارتباط برقرار کنید و پس از کسب اطلاعات بیشتر از مشخصات این محصول قیمت آن را جویا شوید.

خریداران این محصول می‌توانند آن را در اسرع وقت و در هر آدرسی که در نظر دارند دریافت کنند. همچنین افرادی که قصد خرید این نوار نقاله به صورت عمده را دارند می توانند سفارش خود را با قیمت ارزان تری به دست آورند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.