شرکت فروش تسمه نقاله پی وی سی

تسمه نقاله ها معمولا دارای ۳ لایه می باشند. که متشکل از پوششی پلاستیکی در قسمت بالای آن، منجیدها و لایه پوششی پلاستیکی در قسمت پایین آن قرار دارد.تسمه نقاله پی وی سی دارای ویژگی ها و مشخصاتی هست که از جمله می توان به، مقاومت مناسب در مقابل، حرارت، اب، مواد شیمیایی و… اشاره کرد.

شرکت فروش تسمه نقاله پی وی سی

ویژگی بهترین نوع تسمه نقاله پی وی سی

ویژگی بهترین نوع تسمه نقاله پی وی سی تسمه نقاله ابزاری است که از آن برای جابجایی و حمل قطعات و تجهیزات در فرایندی های مانند حرارت دادن وسیله مورد نظر جهت خشک شدن، جابجایی قطعات از مرحله ای به مرحله دیگر و شتشو دادن وسایلی که بر روی آن قرار می گیرند، استفاده می شود.

استفاده از این ابزار بعلت کارایی بالا، امروزه در بیشتر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.ساخت تسمه نقاله از اواسط قرن نوزدهم آغاز شد و بیشتر کاربرد ان در اوایل تولید، در استخراج سنگ معدن بود. تسمه نقاله دارای انواع مختلفی می باشد.

از انواع تسمه می توان به، نقاله های گرانشی، ثقلی غلتکی، توری سیمی، تسمه پلاستیکی و… نام برد، که هر کدام دارای کارایی خاصی می باشد.

نحوه کار تسمه نقاله بدین صورت است که، موتور محرکه ان شروع بکار می کند و به کار تسمه کمک رسانی می کند تا تسمه در امتداد وسایلی که بر روی آن قرار گرفته حرکت کند و وسایل از نقطه ی به نقطه دیگر بدون دخالت دست انتقال یابند.

تسمه نقاله پی وی سی سازگاری و کارایی بسیار مناسبی در صنایع بهداشتی و خوراکی دارد، با توجه به نوع ساخت این تسمه که ابعاد و اندازه های متفاوتی دارد، باعث افزایش کارایی این محصول شده است.

از جمله مزیت ها و ویژگی های تسمه نقاله که باعث استقبال اکثر صنایع از آن شده است می توان به، جابجایی محصولات از نقطه ای به نقطه ای دیگر در زمان بسیار کم، عدم استفاده از نیروی انسانی برای جابجایی محصولات، تسریع روند جابجایی و انجام سریع کارها، اشاره کرد.

تولید تسمه نقاله با توجه به مزیت های آن و استقبال اکثر صنایع برای استفاده از این سیستم در مراحل کاری خود، روز به روز در حال افزایش است.


صادرت انواع تسمه نقاله پی وی سی

صادرت انواع تسمه نقاله پی وی سی امروزه با توجه به هزینه ها و آسیب های احتمالی استفاده از نیروی انسانی در صنایع باعث شده است استفاده از تسمه نقاله بخصوص تسمه نقاله پی وی سی در ایران و اکثر کشورهای جهان رو به افزایش باشد.

تولید محصول باکیفیت و صادرات آن به سایر کشورها از جمله شرایط مناسبی است که زمینه های آن در صنعت تولید تسمه نقاله فراهم شده است.

فروش در فروشگاهای معتبر و امکان ارسال این محصول به تمام نقاط کشور، باعث سهولت دسترسی مشتریان تسمه نقاله، جهت خرید این محصول می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.