شرکت پخش تسمه نقاله آجدار

تسمه نقاله آجدار چیست؟ تسمه نقاله ها دو یا چند نوار هستند که به دور یک روتور به صورت چرخشی متصل می شوند که با یک یا چند دینام به حرکت در می آیند‌. تسمه ها مدل ها گوناگونی دارند در شکل ها و اندازه های مختلف که تسمه نقاله آجدار یکی از آن ها می باشد. شرکت پخش ما سال ها است که عرضه کننده ی این تسمه نقاله ها به بازار می باشد.

شرکت پخش تسمه نقاله آجدار

مشخصات فنی تسمه نقاله آجدار

مشخصات فنی تسمه نقاله آجدار تسمه نقاله وسیله ای است که برای انتقال مواد از طریق تسمه که با پابه اصطکاک ایجاد می کند و باعث حمل و نقل و انتقال مواد می شود.

این لایه غلتان گاهی دو، سه یا چند لایه است. لایه های آن شامل لایه ی بالا، لاشه و لایه پایین می باشد.

تسمه باعث حمل و انتقال مواد می شود که معمولا به چند شکل و مدل یافت می شود: تسمه نقاله ترکیه، تسمه نقاله لاستیکی، تسمه نقاله کره.

تسمه نقاله لاستیکی برای انتقال مواد بسیار سنگین استفاده می شود. تسمه نقاله  های آجدار برای انتقال موادی که امکان سایش و سر خوردن آن ها می رود به کار می روند.

از مشخصات تسمه نقاله آجدار می توان به موارد زیر اشاره کرد: تسمه نقاله ها بسیار مقاوم در برابر کشش هستند، هر نوع ضربه ای را تحمل می کنند، با جنس خوب سالیان سال برای شما عمر می کنند، قدرت کششی آن ها کمتر است.

در مسیرهای شیب دار نیز می توانند مواد با وزن سنگین را حمل کنند. این تسمه ها با مدل ها و قیمت های متفاوت کارایی های متفاوتی دارند و هر کدام برای کار خاصی به کار می روند. این تسمه ها در کارخانه ها و کارگاه ها برای انتقال و جابه جایی ایمن مواد به کار می رود.

هر تسمه باید جنس خاص و مدل مخصوص به خود را داشته باشد تا برای جابجایی آن ماده که استفاده شده به اندازه ی کافی خوب باشد. 

تسمه ها هم مانند دیگر مواد جنس خوب و بد دارند و شما باید برای داشتن بهترین که برای کار شما نهایت تاثیر را داشته باشند آن را از مکانی مناسب با برند معتبر تهیه فرمایید.

قیمت تسمه نقاله آجدار در بازار

قیمت تسمه نقاله آجدار در بازار قیمت تسمه نقاله آجدار در بازار بنا به نوسانات پولی متغیر است و شما می توانید بهترین جنس و قیمت مناسب ترین را از تولیدی ما تهیه کنید .

برای سفارش محصول مورد نظر خود هم با مراجعه ی حضوری به مراکز فروش ما می توانید به سایت ما سری بزنید و تسمه ی مورد نظر خود را سفارش بدهید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.