شرکت پخش نوارنقاله تردمیل صنعتی

همان طور که می دانید، دارندگان دستگاه لیزر خانگی باید پس از مدت زمان مشخصی که از تردمیل استفاده کردند برخی از قطعات آن را تعویض کنند. نوارنقاله تردمیل نیز یکی از این قطعات است. نوارنقاله تردمیل باید پس از گذشت تقریبا دو سال، تعویض گردد. شرکت پخش نوارنقاله تردمیل صنعتی متعهد شده است که مشتری با خرید نوارنقاله تردمیل از محصولات این شرکت، تا سال ها نیازمند تعویض نوار نخواهد شد. کارایی نوارنقاله های این شرکت با دیگر نوارنقاله ها قابل قیاس نیست.

شرکت پخش نوارنقاله تردمیل صنعتی

منظور از نوارنقاله تردمیل چیست؟

منظور از نوارنقاله تردمیل چیست؟ نوار نقاله تردمیل یا تسمه تردمیل، نواری است ک روی پیست تردمیل قرار می گیرد. این نوار همان لاینی است که ورزشکار بر روی ان شروع به راه رفتن یا دویدن می کند. نوار نقاله نیازمند تعویض در طی سال های استفاده می باشد.

متاسفانه بعضی از کاربران تردمیل، موقعی به فکر تعویض نوار نقاله می افتند که نوار در حال پاره شدن باشد. با این سهل انگاری، موتور تردمیل شما دچار مشکل می شود. نوارنقاله ضخامت ها و جنس های مختلفی دارد. نوارنقاله از چند لایه روی هم تشکیل شده است.

لایه اول از جنس پلی یورتان، لایه دوم از جنس پلی استر و الیاف نایلونی، لایه سوم از جنس پی وی سی، لایه چهارم از جنس الیاف کم کننده صدای ضربه یا ال دی بی و لایه اخر از جنس پارچه مخصوص می باشد.

لایه ای که ما مشاهده می کنیم لایه پارچه ای است. بعضی افراد فکر می کنند تا زمانی که لایه پارچه ای آسیب ظاهری ندیده است می توان از نارنقاله بهره برد. در صورتی که باید بدانید پیش از آسیب دیدن لایه پارچه ای، لایه های زیرین دچار آسیب شده اند.

خرید نوارنقاله تردمیل ارزان قیمت

خرید نوارنقاله تردمیل ارزان قیمت شرکت پخش دستگاه هایفو کلینیکی، در تلاش است، بهترین و با کیفیت ترین نوارنقاله ها را که کارایی زیادی دارند و زود پاره یا زخمی نمی شوند، با قیمت های مناسب و ارزان، به دست تمام دارندگان تردمیل صنعتی برساند.

این شرکت که یکی از شرکت های مشهور در داخل ایران می باشد قصد دارد کاری کند که مردم ایران نیازمند خرید نوارنقاله های خارجی وارداتی، نباشند و از نوارنقاله های داخلی ساخته دست صنعتگران ایرانی استفاده نمایند. اگر نوارنقاله را به تعداد زیاد خریداری کنید قیمت ها برای شما کاهش خواهند یافت.

با خرید تعداد بالا نوارنقاله، علاوه بر اینکه قیمت مناسب تری پرداخت خواهید کرد، تا سال های سال نیازمند خرید نوار نقاله نخواهید شد و نوسانات بازار روی شما تاثیری نخواهد گذاشت. البته باید بدانید که قیمت نوارنقاله با توجه به ضخامت نوارنقاله، کیفیت آن، جنس نوار ها و… متغیر است و تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.