صادرات تسمه نقاله زنجیری به عراق

صادرات بخش مهمی از کشور می‌باشد و از این طریق می‌تواند به ورود ارز و افزایش تولید در کشور کمک زیادی کند، صادرات به کشور عراق شامل محصولات مختلفی می‌باشد که انواع کالاها و محصولات متفاوتی مانند لوله پلی اتیلن یزد بسپار به این کشور صادر می گردد، یکی از کالاهایی که به عراق صادر می شود تسمه نقاله زنجیری می باشد که کالای پرکاربرد و پرمصرف می‌باشد، صادرات تسمه نقاله زنجیری به عراق زمینه تولید بیشتر و کیفیت بالا در داخل کشور را فراهم کرده است.

صادرات تسمه نقاله زنجیری به عراق

مشخصات فنی تسمه نقاله زنجیری

مشخصات فنی تسمه نقاله زنجیری با پیشرفت تکنولوژی و ماشینی شدن دستگاه ‌ها و زندگی، نیاز به لوله اب ۴ اینچ و تسمه نقاله گسترش زیادی پیدا کرده است، تسمه نقاله زنجیری و یا نوار نقاله وسیله ای است که برای جابجایی بار در طول یک چرخه از آن استفاده می شود و در مکان های مختلفی از آن استفاده می شود، یکی از مواردی که شاید به وفور استفاده از این دستگاه را از نزدیک دیده باشید در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ می باشد که برای جابجایی کالا و مواد غذایی از آن استفاده می شود.

تسمه نقاله زنجیره ‌ای با داشتن قطعات انعطاف‌پذیر می‌تواند با توجه به فضای مورد استفاده از آن به اشکال مختلفی طراحی و ساخته شود.

اساس کار این تسمه به زنجیر و پره‌ های آن بستگی دارد و می‌تواند باعث انتقال وسایل به انتهای دستگاه گردد، این دستگاه دارای انواع مختلفی از قبیل، تسمه زنجیری عاج دار، پی وی جی، استیل کرد و پی وی سی می باشد.

هر دستگاه صنعتی که ساخته می شود دارای مشخصات فنی مخصوص به خود می باشد، این دستگاه نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مشخصات تسمه نقاله به شرح زیر می‌ باشد.

جنس آن متفاوت بوده و بسته به محل مورد استفاده دارای جنسی از پلاستیک یا فلز می باشد.

برای اتصال پلیت هایی با گام مشخص ساخته می شود.

محرک حرکتی این دستگاه چرخ‌ دنده بوده و از جنس پلاستیک یا استیل بگیر یا استیل نگیر است.

این دستگاه دارای طول و عرض های مختلفی می باشد و در صنایع مختلف کاربرد دارد و قابلیت تعویض و ترمیم قطعات در این نوع وجود دارد، همچنین این کالا از استقامت کششی خوبی برخوردار است و از بهترین متریال در تولید آن استفاده شده است.

کارخانه تولید تسمه نقاله زنجیری

کارخانه تولید تسمه نقاله زنجیری کارخانه تسمه نقاله با تولید تسمه نقاله زنجیری و انواع مختلفی از این محصول، نیاز بازار را به چنین دستگاه هایی برطرف نموده است، در کارخانه تولیدی با توجه به شرایط محیطی، شکل بار، دما، نوع و مکانیزم نوار نقاله انواع مختلفی از این محصول را تولید می کند و در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد.

در کارخانه تولید تسمه نقاله زنجیری با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و نیروهای خلاق داخلی و همچنین استفاده از بهترین مواد اولیه، اقدام به تولید و ساخت این نمونه دستگاه کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.