صادرات درام نوار نقاله ثابت

در ابتدا و انتهای نوار نقاله ثابت قطعه ای متحرک به نام درام، پولی یا غلتک وجود دارد که یکی از اجزاء اصلی این دستگاه ها می باشد. بدون این قطعات امکان چرخش تسمه ممکن نمی باشد و نمی تواند کالا یا مواد را جابجا کرد بنابراین وجود آنها ضروری است. این قطعه بسیار مهم در داخل کشور توسط سازندگان آن به بازار ارائه می شود و صادرات درام نوار نقاله ثابت می توان به سایر کشورها نیز ممکن گردد. صادرات این محصول فرصت خوبی برای صادرکنندگان انواع نوار نقاله و قطعات یدکی آنها می باشد تا بتوانند از تجارت آن سود مناسبی کسب کنند.

صادرات درام نوار نقاله ثابت

ساخت انواع درام نوار نقاله ثابت

ساخت انواع درام نوار نقاله ثابت

درام نوار نقاله ثابت در انواع مختلف آن از جهت طول و قطر ساخته می شود که هر یک می توانند برای نوع خاصی از نوار نقاله و برای جابجایی کالاهای خاصی مورد استفاده قرار بگیرند. این قطعه از یک طرف به وسیله شفتی که دارد به گیربکس و نیروی محرکه یعنی الکتروموتور وصل است و از طرف دیگر به سطح تسمه در تماس است و به عبارتی وسیله ای برای انتقال نیروی موتور به تسمه می باشد. ساخت با کیفیت این محصول می تواند در میزان قدرت و توانایی نوار نقاله بسیار موثر باشد.

برای ساخت انواع درام معمولا از پلاستیک استفاده می شود. پلاستیک هم دوام و ماندگاری بالایی دارد و هم اینکه اصطکاک مناسبی با تسمه که معمولا از جنس پلاستیک آج دار است ایجاد می کند علاوه بر این از قیمت ارزانی برخوردار است. در ساخت این درام از بهترین انواع پلی اتیلن که نوعی پلیمر شیمیایی بسیار باکیفیت است استفاده می شود تا مقاومت بالایی داشته باشد.

گاهی برای ساخت درام از فلز استفاده می شود که اغلب از نوع فولاد ST37 است البته در ساخت انواع بزرگ تر درام باید فولاد CK45 استفاده می گردد که مقاومتر است و در قسمت شفت خود دارای خاری است که از طریق آن و دو عدد یاتاقان به بدنه متصل می گردد.

فروشنده مرغوبترین درام نوار نقاله ثابت

فروشنده مرغوبترین درام نوار نقاله ثابت

فروشنده درام نوار نقاله ثابت مرغوب ترین این محصول را با قیمتی منصفانه و مناسب برای فروش در بازار این محصول ارائه کرده است و خریداران می توانند از این فروشنده معتبر درام مورد نظر خود را تهیه کنند.

برای خرید درام نوار نقاله می توان با فروشنده آن با تلفن تماس برقرار کرد یا این که به وب سایت آن مراجعه و انواع درام های ارائه شده را مشاهده نمود و از میان آنها درام یا درام های مورد نظر و مناسب برای استفاده یا تجارت انتخاب کرد. سفارش اینترنتی این محصول از طریق وب سایت آن بسیار راحت است و در زمان بسیار کمی صورت می گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.