صادرات نوار نقاله بارگیری شیبدار

با توجه به حجم  بالایی از تولیدات و بسته بندی محصولات تولیدی و نیاز گسترده ای که در بازار جهانی به حمل و جا به جایی مواد بسته بندی شده وجود دارد صادرات نوار نقاله بارگیری در سال های اخیر با رشد چشمگیری روبرو بوده است، به گونه ای که سالانه حجم انبوهی از این محصول از این طریق از مرز های کشور خارج شده و به کشور های دور یا نزدیک ارسال می گردد.

صادرات نوار نقاله بارگیری شیبدار

سیر تا پیاز نوار نقاله بارگیری

سیر تا پیاز نوار نقاله بارگیری

نوار نقاله بارگیری وسیله ای است که از آن برای جا به جا کردن مواد مختلف معدنی، محصولات تولیدی شرکت ها و کارخانه ها اعم از صنعتی و غیر صنعتی،  تخلیه بار از کشتی های کوچک بار بر و کامیون های مختلف و برخی موارد دیگر از این قبیل در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرند.

این محصول شامل یک دستگاه افقی شیب دار ست که قابلیت تنظیم تا ارتفاع های بسیار زیاد را نیز دارا می باشد.

این دستگاه با کمک نیروی هیدرولیک یا  انرژی برق شروع به کار می نماید به این صورت که بار یا محصول مورد نظر بر روی صفحه رولینگ یا تسمه ای که در حال چرخش به سمت پایین است قرار داده می شوند تا از این طریق جا به جا شده وبا عبور از مسیر در نظر گرفته شده برای آن ها از خط تولید خارج شده و برای بارگیری یا تخلیه بار حرکت ده شوند. 

این نوار نقاله قابلیت حمل و جا به جایی حجم گسترده ای از مواد را با سرعت بسیار بالا را داشته و از این طریق علاوه بر کاهش سرعت انجام کار،  هزینه هایی که قبلا صرف استخدام نیروی انسانی جهت حمل مواد می شد را نیز به نحو قابل توجهی کاهش می دهد. 

 

خط تولید نوار نقاله بارگیری شیب دار

خط تولید نوار نقاله بارگیری شیب دار

امروزه کارخانجات صنعتی زیادی هستند که در زمینه طراحی، ساخت و تولید نوار نقاله بارگیری شیب دار مشغول به فعالیت می باشند. 

این امر تا جایی ادامه دارد که در این کارخانه ها یک خط تولید، ویژه این محصول در نظر گرفته شده است. 

این خط به عنوان یک واحد تولیدی مجزا ر زمینه تولید انواع نوار های بار گیری اعم از نوار های رولیک دار و تسمه ای مشغول به فعالیت می باشد. 

با توجه به حساسیت بالایی که امر حمل و جا به جایی مواد مختلف دارد تولید نوار نقاله بارگیری با دقت و ظرافت بالایی انجام می پذیرد و در هر مرحله از خط تولید این محصول، کارایی و کیفیت آن مورد کنترل و سنجش قرار می گیرد. 

خط تولید نوار نقاله شیب دار، آن را به گونه ای می سازد که قابلیت جا به جایی مواد سنگین را نیز داشته باشد. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.