صادرات نوار نقاله تولید ایران

صادرات نوار نقاله ایران با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود به همین دلیل می تواند ارزآوری خوبی را نصیب کشور کند که این به نوبه خودش باعث افزایش اشتغال می شود بنابرین باید به صادرات آن توجه ویژه ای کرد.

نوار نقاله دستگاهی می باشد که برای انتقال حمل و جا به جایی انواع محصولات استفاده می شود این دستگاه اولین بار در قرن نوزدهم برای استخراج سنگ معدن مورد استفاده قرار گرفت این کالا با نام های مختلفی مانند کانوایر، تسمه نقاله، نوار کانوایر شناخته می شود.

صادرات نوار نقاله تولید ایران

مزایای نوار نقاله چیست؟

مزایای نوار نقاله چیست؟

مزایای نوار نقاله شامل گزینه های زیر می شوند:

  • با کمک این دستگاه به راحتی می توان انواع مواد و محصولات را انتقال و جا به جا کرد.
  • انعطاف پذیری عالی دارند. به خاطر همین می توان در تمام صنایع از آن ها استفاده کرد.
  • این دستگاه ها صفحات متحرکی می باشند که به جا به جایی محصولات کمک می کنند تا فرآیند سریع انجام شود.
  • ضریب ایمنی بالایی دارند چون مطابق با استاندارد های روز دنیا ساخته شده اند.

این کالا ها را می توان بر اساس شکل ظاهری، کاربرد و جنس آن ها دسته بندی کرد. در واقع جنس صحفات متحرک کانوایر ها می تواند از جنس زنجیر، پی وی سی و برزنت باشد. این دستگاه ها را می توان از نظر شکل ظاهری به گزینه های زیر تقسیم بندی کرد:

  • نوار نقاله بازوئی
  • نوار نقاله زنجیری
  • نوار نقاله ناودانی
  • کانوایر قرقره ای
  • کانوایر غلطکی
  • کانوایر پیچشی
  • نوار نقاله بکسلی

از این ماشین آلات می توان برای انتقال نیرو و حرکت هم استفاده کرد. انواع دستگاه های بالابر را می توان جزو نوار نقاله ها محسوب کرد. مسیر حرکت در این دستگاه ها همیشه به صورت مستقیم و ثابت نیست. به عنوان نمونه نوار نقاله مدولار به صورت زوایه دار و خمیده حرکت می کند.

این ماشین آلات از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند که از قسمت های اصلی آن ها می توان به داریور یا موتور، قالب کلی، فرم دستگاه، درام نقاله، رولیک یا تسمه اشاره کرد.

شرکت عرضه کننده انواع نوار نقاله صنعتی

شرکت عرضه کننده انواع نوار نقاله صنعتی

شرکت عرضه کننده انواع نوار نقاله صنعتی این دستگاه ها را در اندازه و مدل های متنوعی در اختیار مشتریان می گذارد تا آن ها بتوانند مطابق با نیاز و بودجه خود آن ها را تهیه کنند که این می تواند روی فروش تاثیر مهمی داشته باشد.

این دستگاه ها می توانند به صورت مستقل باشند به عنوان نمونه نوار نقاله ای که کارتون ها را داخل کامیون می گذارد. به صورت مستقل است. اما نوعی از این دستگاه ها هم وجود دارند. که جزئی از این دستگاه یا ماشین می باشند. به عنوان نمونه می توان به دستگاه خشک کن کانتینیوس اشاره کرد. که در قسمتی از این دستگاه نوار نقاله وجود دارد که به انتقال میوه ها و سبزیجات به داخل دستگاه خشک کن کمک می کنند.

بیشتر دستگاه های صنعتی که برای تولید انواع محصولات استفاده می شوند. برای سرعت بخشیدن به فرآیند تولید دارای نوار نقاله می باشند. کانوایر ها در صنعت سیمان، فولاد و صنایع غذایی کاربرد فراوانی دارد و باعث شده فرآیند تولید سریع انجام شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.