عرضه انواع نوارنقاله یا کانوایر

برای اولین بار نوارنقاله یا کانوایر یا تسمه نقاله در سال ۱۸۹۲ توسط توماس رابینز ساخته شد و در معادن ذغال سنگ به کار رفت اما با گذشت زمان از این دستگاه در صنعت های مختلف استفاده شد و کمک زیادی به انتقال سریع تر مواد کرد. با گذر زمان و افزایش نیاز صنعت ها به این دستگاه، تعداد عرضه کنندگان هم افزایش یافت و آن ها روش های مختلفی را برای عرضه این دستگاه انتخاب کردند.

عرضه انواع نوارنقاله یا کانوایر

کانوایر و اجزای تشکیل دهنده آن

کانوایر و اجزای تشکیل دهنده آن نوار نقاله ها در واقع دستگاه و یا وسیله ای برای انتقال راحت تر مواد در کارخانجات، معادن و سایر اماکن می باشند. نحوه ی عملکرد نوار نقاله به این صورت است که از دو قرقره تشکیل شده اند این قرقره ها علت اصلی به حرکت در آمدن کانوایر می باشند. هم چنین تعداد زیادی رول و هم چنین تسمه ای که روی این دستگاه حرکت می کند. با قرار دادن مواد روی این تسمه و حرکت آن می توان حجم زیادی از مواد را در زمان کمی جا ب جا کرد. استفاده از این نوار نقاله ها در صنعت باعث صرفه جویی در استخدام نیرو انسانی و کاهش فرسودگی نیروی انسانی شده است.

از انواع کانوایر میتوان به تسمه‌های نقاله منجید دار که پر کاربرد ترین نوع آن است اشاره کرد. نوار نقاله های سیم دار، نوار نقاله های بارگیری، نوار نقاله های ناودانی، تسمه نقاله های غلطکی، نوار نقاله های زنجیری و … اشاره کرد.

نوارنقاله صنعتی بر اساس کاربرد و یا موادی که جا ب جا می کنند دسته بندی دیگری دارند که چند مورد آن را در زیر برای شما شرح می دهیم.

کانوایر های رولر: این نوع از نوار نقاله ها ممکن است با موتور و یا حتی بدون موتور فعالیتشان را انجام دهند. کانوایر بدون موتور بر اساس سر خوردن مواد و قطعات عمل می کند.

اسکرو کانوایر: نوع دیگری از نوار نقاله می باشد که برای حمل مواد پودری و فله ای در کارخانجات و معادن استفاده میشود. این کانوایر ها به صورت چرخشی در یک ماردون مواد را انتقال می دهد.

کانوایر های بالابر: این نوع بر روی صفحه ی حمل مواد، دارای پلکانی است که به زنجیر های خاصی متصل است و مواد را از نقطه ای به نقطه ی دیگر حمل می کند.

مرکز خرید نوارنقاله یا کانوایر صنعتی

مرکز خرید نوارنقاله یا کانوایر صنعتی با توجه به این که مراکز پخش متعددی از این دستگاه وجود دارد باید به برخی نکات در هنگام خرید این دستگاه دقت کنیم. این دستگاه یکی از مهم ترین دستگاه های هر کارخانه می باشد که با خراب شدن آن چرخه کار تا تعمیر ان، متوقف می شود. یکی از ایتم هایی که هنگام خرید باید به ان دقت کنیم، مدت گارانتی دستگاه می باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل با شرکت ان تماس گرفته و به سرعت مشکل را بر طرف کنیم.

شرکت دلیر صنعت این اطمینان را به شما می دهد در صورت هر گونه مشکل در اولین فرصت نسبت به رفع ان اقدام کند. همچنین می توانید از توصیه همکارانم برای استفاده مفید از این دستگاه استفاده کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.