عرضه مستقیم رولیک نوار نقاله درجه یک

رولیک نوار نقاله یکی از اجزای مهم کانوایر اکاردئونی می باشد. عرضه مستقیم رولیک نوار نقاله درجه یک باعث شده میزان فروش به طور شگفت انگیزی افزایش یابد. چون مشتریان می توانند بدون واسطه و با قیمت کمتری از بازار محصول را تهیه کنند.
رولیک نوار نقاله یکی از قطعات مهم نوار نقاله می باشد که تسمه نقاله روی آن حرکت می کند. با توجه به نوع دستگاه در اندازه و ابعاد مختلفی تولید می شود. به مقدار مورد نیاز روی دستگاه وجود دارد تا هنگام روشن شدن آن تسمه های نوار نقاله به راحتی حرکت کنند.

بررسی قیمت نوار نقاله

 

بررسی اجمالی درباره نوارنقاله

نوار نقاله برای جا به جایی و حمل انواع کالا ها و محصولات مختلفی در صنایع متنوعی استفاده می شود. به همین دلیل خرید نوار نقاله عمده همیشه بازار گرمی دارد. همچنین در مدل های متنوعی تولید می گردد .
که می توان به نوار نقاله مدولار پلاستیکی، نوار نقاله فریم تخت، نوار نقاله تخت غلتکی و نوار نقاله تسمه ای اشاره کرد.

نوار نقاله مدولار پلاستیکی به راحتی می تواند در اطراف خم ها کار کند. نوار نقاله فریم تخت دارای یک فریم تخت از جنس فولاد معمولی یا استنلس استیل است. از روی یک سطح مداوم که بین قسمت های بالای فریم متصل است تسمه این نوع نوار نقاله عبور می کند و بین ۲۵ تا ۳۰ درصد ضریب اصطکاک این نوع نوار نقاله می باشد.

به همین دلیل اندازه موتور این مدل نوار نقاله باید افزایش یابد و برای کاهش اصطکاک باید روی سطح صاف استفاده شود.
اما به طور قابل توجهی همیشه از رولیک تخت در این مدل نوار نقاله استفاده می کنند‌.
نوار نقاله تخت غلتکی تسمه آن توسط غلتک حمایت می شود. چون ضریب اصطحکاک آن ۵ درصد است به درایوها و موتور های کوچکتری نیاز می باشد.

نوار نقاله تسمه ای از کارآمدترین و رایج ترین نوار نقاله ها می باشد. این کالا کم هزینه ترین نوار نقاله و همه کاره ترین می باشد. برای حمل و جا به جایی کالا های نیمه سنگین و سبک عمدتا استفاده می شود. همچنین برای انتقال وسایل سنگین مانند بسته بندی و وسایلی که شکل نامنظمی دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

پخش انواع رولیک نوار نقاله عمده

پخش انواع رولیک نوار نقاله عمده

پخش انواع رولیک نوار نقاله اصل با بالاترین کیفیت و قیمت به صورت آنلاین انجام می شود که این باعث شده همیشه محصول در دسترس مشتریان باشد . از کمبود عرضه و مازاد تقاضا که دو عامل بالا رفتن قیمت ها می باشد جلوگیری شود علاوه بر این انواع رولیک های نوار نقاله باعث شده اند بازار پخش آن پر رونق باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • رولیک ضربه گیر
  • رولیک ماردونی
  • رولیک تفلونی
  • رولیک فلزی

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.