عمده فروشی نوار نقاله قالیشویی در کشور

نوار نقاله نوعی دستگاه برای آسان تر کردن حمل و انتقال مواد چه به صورت پودر و چه به صورت اجسام بزرگتر و یا حجیم تر است. دستگاه نوار نقاله از دو یا چند قرقره تشکیل شده است که توسط یک حلقه که دو طرف آن به قرقره ها منتهی می شود به هم متصل می شوند و با چرخش قرقره ها اجسام روی حلقه جابجا می شوند. درست مثل زمانی که از پله برقی استفاده می کنیم.استفاده از نوار نقاله قالیشویی در سایز های گوناگون امکان شستن قالی بیشتر و شستشو با کیفیت بیشتر را فراهم کرده است.

عمده فروشی نوار نقاله قالیشویی در کشور

مهمترین کاربرد های انواع نوار نقاله

مهمترین کاربرد های انواع نوار نقالهنوار نقاله انواع و کاربرد های مختلفی دارند که در زیر ابتدا به معرفی برخی از انواع نوار نقاله می پردازیم:

۱٫نوار نقاله تسمه ای: کارد در سیستم های سورتینگ مانند سورتینگ صیفی جات و گلخانه ها

۲٫نوار نقاله پیاله ای: کارد در حمل مواد و محصولات پودری مانند شن و ماسه و مواد معدنی

۳٫نوار نقاله زنجیری: کاربرد در صنایع تولیدی، صنایع راه و ساختمان و معدن، سیمان، فولاد، صنایع غذایی و انبارداری ها

۴٫نوار نقاله پیچشی: دارای تیغه پیچ مانند است.

۵٫نوار نقاله صفحه دار

۶٫نوار نقاله غلطکی
۷٫نوار نقاله بازویی

نوار نقاله انعطاف پذیر

از مهم ترین مزایای استفاده از نوار نقاله نسبت به دیگر روش های انتقال مواد می توان به افزایش راندمان، کاهش  هزینه ها، کاهش آسیب به کارگران حین انجام کار، ایجاد یک جریان انتقال پیوسته، کاهش تماس انسان با محیط های آلوده و سمی، انتقال بسیار آسان تر مواد و وسایل به فضا های غیر قابل دسترس تر، همچنین استفاده از نوار نقاله در کاهش حوادث هم موثر بوده است.

عرضه عمده نوار نقاله قالیشویی به بازار

عرضه عمده نوار نقاله قالیشویی به بازاردر خرید نوار قالیشویی جنس آن بسیار حائز اهمیت است. انواع مختلفی از نوار نقاله ها در طرح ها و مدل های مختلف برای قالیشویی های بزرگ و کوچک طراحی شده است. نوار قالیشویی با کیفیت دارای سیستم پیچیده و پیشرفته ای است به صورتی که فرش را با سرعت بیشتر به بهترین شکل تمیز و درخشان می کند. از مهمترین مزیت های استفاده از نوار نقاله در قالیشویی این است که به صورت اتوماتیک عمل می کندو استحکام و مقاومت بالایی دارد. سرعت عمل و ظرفیت بالا در شستشو، پر فشار بودن عملیات شستشو از دیگر مزیت های استفاده از نوار نقاله در قالیشویی می باشد. همچنین به راحتی با مواد شوینده متفاوت کار میکند و به بهترین شکل آبکشی می کند بدون آن که به فرش و بافت آن آسیب برساند.

قیمت نوار نقاله یکسان نمی باشد و بسته سایز و ابعاد، حجم و کارایی آن متفاوت می باشد. هر چه دستگاه پیچیده تر و پیشرفته تر قیمت آن بیشتر.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.