فروشنده انواع نوارنقاله بارگیری

امروزه برای جابجایی مواد دستگاه های پیشرفته ای طراحی شده و یکی از سیستم های انتقال مواد نوارنقاله بارگیری هست که برای کاهش هزینه های بارگیری و سرعت بخشیدن به عملیات بارگیری مورد استفاده قرار می گیرد.

نوارنقاله ها انواع متفاوتی دارند و شرکت ها و برند های مختلف با توجه به نیاز های متفاوت خریداران، انواع متفاوتی از نوارنقاله را تولید و به فروش می رسانند.

فروشنده انواع نوارنقاله بارگیری

کاربرد نوارنقاله بارگیری در صنایع

کاربرد نوارنقاله بارگیری در صنایع تاریخچه اختراع و ساخت نوارنقاله

نوارنقاله در قرن نوزدهم توسط توماس رابینز اختراع و جهت جابجایی مواد معدنی از جمله سنگ معدن و زغال سنگ و… در معادن مورد استفاده قرار گرفت؛ رفته رفته طراحی و ساخت این وسیله گسترش یافت و جهت جابجایی ها در صنایع خوردرو سازی فورد فرانسه و لاستیک سازی گودریچ در آمریکه مورد استفاده قرار گرفت و به پیشرفت این کارخانجات کمک فراوانی نمود.

نوارنقاله ها کم کم پیشرفته تر شد و از لحاظ طول عمر و کارایی در وضعیت بهتری قرار گرفتند به طوری که امروزه برای هر یک از صنایع و بسته به نوع خدمات نوارنقاله های تخصصی شاخته شده و دیگر نوارنقاله ها به شکل اولیه اصلا تولید نمی شود.

کمک به صنعت

حال که خطوط تولید صنایع به سمت مکانیزه تر شده پیش رفته اند و وسایل و تکنولوژی های جدید می تواند در افزایش کیفیت و کاهش هزینه ها و همچنین کاهش خطای انسانی کمک شایانی به صنعت کنند.

نوارنقاله ها کاربرد فراوانی در صنعت دارند و جابجایی و بارگیری مواد فله، کیسه ای و یا بسته بندی شده تسهیل بخشیده و به فرایند آن سرعت می بخشند و در مکان هایی مانند کارخانه ها، کشتارگاه ها، فروشگاه ها، کارخانجات مونتاژ و تولید کالا، معادن، بارگیری اسکله ها، فرودگاه ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع نوارنقاله بارگیری

نوارنقاله ها انواع متفاوتی دارند و در دو دسته ی بارگیری کالا های بسته بندی شده و بارگیری مواد فله طراحی می شود.

نوارنقاله های بارگیری کامیون، بارگیری تلسکوپی، کانوایر بارگیری کشتی و دپو مواد فله ای تلسکوپی، افقی، غلتکی، عمودی، تاشو، شیب دار، آکاردئونی و آنواتر از جمله نوارنقاله ها هستند.

سفارش نوارنقاله بارگیری بلوک

سفارش نوارنقاله بارگیری بلوک نوارنقاله ها جهت جابجایی بلوک فوق العاده مفید هستند چرا که جابجایی بلوک به علت سنگینی هم دشوار است و هم توسط انسان زمان‌بر می‌باشند.

نوارنقاله مصالح بتنی را به تدریج و به طور پیوسته به بدون هیچ گونه آسیب و به آسانی منتقل می کند و به شکل محسوسی موجب تسریع و تسهیل در عملکرد می شود.

قیمت نوارنقاله بارگیری

فروش نوارنقاله ها همانند دیگر کالا ها به روش های مختلفی صورت می گیرد. فروش عمده و یکجا، ویژه، حذف واسطه ها و فروش مستقیم، فروش به قیمت درب کارخانه و تولیدی از مهم ترین این روش ها می باشند که شرکت دلیر صنعت از جمله شرکت هایی است که انواع متفاوت و تخصصی نوارنقاله، ماردون های انتقال مواد و خط بازیافت و شستوی پت را جهت بکارگیری در صنایع مختلف، با تضمین کیفیت، تولید و با قیمت مناسب در بازار عرضه می نماید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.