فروشنده نوارنقاله زنجیری باکیفیت

نوار نقاله زنجیری به دلیل مکانیزم کششی آن به کانوایر درگ چین نیز مشهوراست .این نوار نقاله ها با توجه به قطعات انعطاف پذیری که دارند می توانند متناسب با فضای مورد نیاز طراحی و ساخته شوند. فروشنده نوار نقاله زنجیری با توجه به نیازمندیهای مشتریان انواع نوارنقاله زنجیری باکیفیت را تهیه و در سراسر کشور در اختیار ایشان قرار خواهد داد .

فروشنده نوارنقاله زنجیری باکیفیت

نوارنقاله زنجیری درچه زمینه ای کاربرد دارد؟

نوارنقاله زنجیری درچه زمینه ای کاربرد دارد؟ درترمینولوژی نوار نقاله ها کلمات زیادی مثل نوار نقاله معمولی ، اسکرو کانوایر ، تسمه نقاله ،لاستیک ، رولیک و درام به گوش می خورد اما به زبان ساده اساس کار نوار نقاله زنجیری بر پایه زنجیر و پره هایی می باشد که امکان انتقال اجسام و وسابل را از نقطه ای به نقطه دیگر فراهم می آورد.جنس نوارهای نفاله براساس نوع مصرف آنها متفاوت هست و به فراخور کاربرد ازچهار مدل متریال شامل : استیل ، پ وی سی ،لاستیک و لاستیک تقویت شده (EP) برای ساخت هریک استفاده م شود .نوار نقاله های زنجیری از جنس استیل تولید شده و در صنایع گوناگونی مورد استفاه دارند، این نوار نقاله ها قابلیت انتقال مواد در شیبهای خیلی تند و شکل گیری به صورت سهمی یا نیم دایره را دارا بوده و البته این حالت ، جزء محاسن کانوایر های درگ چین یا نوار نقاله های درگ چین می باشد که در کمتر تجهیز انتقال موادی دیده می شود . بعنوان نمونه در ادامه به چند مورد از کاربردآنها اشاره می نماییم :

طراحی و نصب در بالای سیلو ها و جهت شارژ و دشارژ سیلوها ، به گارگیری در صنایع و مشاغلی که در آن انتقال مواد شیمیایی نسبتا خطرناک و یا با حرارت بالا وجوددارد و یا به کارگیری در محیطهای صنعتی که خط جابجایی نیازمند تغییر شکلهای گوناگون مثلا از حالت افقی به شیبهای تند و یا مسیرهای Z شکل ، دایره ای و سهمی شکل میباشند

لازم به توضیح می باشد که در هریک از انواع کاربردها، امکان طراحی و نصب مطابق ظرفیت بار و تنظیمات مربوط به سرعت حمل و ارتفاع و شیب مقدور میباشد در ضمن برای خرید نوارنقاله زنجیری باید توجه گرد که ، ساخت آن مستلزم داشتن تجربه و تخصص کافی در طراحی و مونتاژ قسمت های مختلف آن هست ، چرا که عدم انطباق و کارآیی بالا در این نوع از کانوایر های زنجیری باعث پارگی خیلی سریع زنجیر و آسیب دیدن مکانیزم محرک آن می گردد و در نهایت از عمر مفید این تجهیزات کاسته و زیان های زیادی به کار شما واردخواهد کرد .

بررسی قیمت نوارنقاله زنجیری

بررسی قیمت نوارنقاله زنجیری در بررسی قیمت ضمن مراجعه حضوری به بازرا و یا سایتهای گوناگون از جمله سایت اینترنتی مجموعه دلیرصنعت به آدرس : www. dalirsanat.com متوحه می شویم که دامنه قیمت نوار نقاله زنجیری کاملا وابسته به طراحی آن بوده و البته متخصصان مجموعه دلیر صنعت امکان آن را دارند تا با رایانه و بنا به درخواست مشتری ،نقاله زنجیری را طراحی و کارکرد آن را شبیه سازی نموده و طبق آن دقیق ترین و منصفانه ترین قیمت را پیشنهاد نمایند .

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

3 پاسخ
  1. عباسی
    عباسی گفته:

    سلام. در ابتدا باید تشکر کنم بابت این محصولات و اطلاعات موجود در سایت. دوم اینکه چطور میشه از قیمتها هم اطلاعاتی پیدا کنیم؟

  2. زهرا ساقندی
    زهرا ساقندی گفته:

    سلام خدمت شما مطالب سایت بسیار مفید و کاربردی بود لطفا در مورد هزینه ارسال و قیمت کالا نیز توضیحاتی قرار دهید.

  3. admin
    admin گفته:

    سلام
    لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه ها غیر فعال است.