فروشنده نوار نقاله برقی به قیمت کارخانه

یکی از ابزارهای بسیار ضروری برای بارگیری کالا به کامیون و یا تخلیه مواد از آن در انبارهای کارخانجات مختلف نوار نقاله برقی است که وجود آن برای هر کارخانه و انباری ضروری است. فروشنده نوار نقاله برقی آن را به قیمت کارخانه به بازار عرضه می کند.

آیا از مزایای نوار نقاله برقی آگاه هستید و می دانید چگونه می توان آن را از فروشنده این محصول خریداری نمود؟

فروشنده نوار نقاله برقی به قیمت کارخانه

مزایای نوار نقاله برقی

مزایای نوار نقاله برقی

در گذشته انتقال و جابه جایی مواد اولیه و محصولات یکی از هزینه بردارترین کارها در واحدهای تولید در کارخانه ها و انبارها بود چون توسط نیروی کارگری انجام می شد و علاوه بر این بسیار زمان بر نیز بود که این مساله در تخلیه و بارگیری های بزرگ بسیار دردسر ساز بود.

با پیشرفت تکنولوژی و ابداع موتورهای الکتریکی ابزار بسیار مناسبی به نام نوار نقاله برقی برای این امر ابداع شد که در عین سادگی که فقط از یک موتور الکتریکی و یک چهارچوب فلزی به همراه تسمه ساخته شده است می توان مزایای بسیار زیادی با خود به همراه داشته باشد.

این وسیله از آسیب های وارد شده به کارگران حین تخلیه یا بارگیری با نیروی بدنی جلوگیری می کند و فقط نیاز به قرار دادن بار بر روی ابتدا و برداشتن آن از انتها می باشد.

از نظر وزنی محدودیت چندانی در انتقال بار با استفاده از این نوار نقاله وجود ندارد و با توجه به ظرفیت و استحکام آن می توان وزن های مختلف را بر روی آن قرار داد.

با توجه به ارزان بودن انرژی الکتریسیته در ایران استفاده از این وسیله از نظر اقتصادی نسبت به نیروی کارگری بسیار به صرفه است و در عین ارزان بودن از سرعت عمل بسیار بالایی در نقل و انتقال نیز برخوردار است.

این نوع نوار نقاله دارای انواع مختلفی است و فعالیت آن به خط مستقیم محدود نشده و می تواند به صورت زاویه دار و حتی دایره ای عملیات جابجایی را انجام دهد که این مساله به ویژه در فرودگاه ها برای انتقال بار مسافران از اهمیت خاصی برخوردار است.

سفارش مستقیم نوار نقاله برقی از تولید کننده

سفارش مستقیم نوار نقاله برقی از تولید کننده کارخانه ها و انبارهایی که نیاز به بارگیری یا تخلیه مواد مختلف دارند همچنین کسانی که در زمینه صادرات انواع لوازم و تجهیزات حمل و جابجایی کالا فعالیت دارند می توانند از نوار نقاله برقی برای پیشبرد کارها و توسعه کسب و کار استفاده کنند.

برای سفارش نوار نقاله به صورت مستقیم می توانید با تولید کننده نوار نقاله برقی تماس بگیرید و تعداد مورد نظر خود از این دستگاه را سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال گردد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.