فروشگاه عمده نوار نقاله غلطکی

نوار نقاله غلطکی یا رولیکی یکی از تجهیزات صنعتی است عملیات انتقال و جابه جایی را به خوبی انجام می دهد. کانوایر یا تسمه نقاله نام های دیگری است که برای این وسیله در نظر گرفته شده است. این دستگاه فرایند جابه جایی را با صرف اقتصادی، هزینه کم و سهولت استفاده تولید شده که نمونه های مختلف آن در فروشگاه عرضه کننده به مشتریان معرفی شده و راهنمائی های لازم در اختیار آنها قرار می گیرد.

 

فروشگاه عمده نوار نقاله غلطکی

روش تولید نوار نقاله غلطکی

روش تولید نوار نقاله غلطکی یکی از مهمترین تجهیزات صنعتی که در کارخانجات و مراکز تولیدی کاربرد بسیاری دارد، نوار نقاله است. نوار نقاله چیست و چه کاربردی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که نوار نقاله وسیله ای است که برای انتقال و جا به جایی مواد و وسایل مختلف در بخش های صنعتی و غیر صنعتی به کار می رود. 

ساده ترین شکل نوار نقاله همانی است که در فروشگاه های عرضه کننده مواد غذایی و سوپر مارکت های بزرگ نصب شده و عملیات انتقال مواد خریداری شده توسط مراجعه کنندگان را به اپراتور انجام می دهد. نمونه دیگری از این وسیله نوار نقاله موجود در فرودگاه ها برای انتقال بار مسافران مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کانوایر همان نوار نقاله غلطکی یا رولیکی است که از یک سری غلطک تشکیل شده است.

این وسیله نیز مانند دیگر ماشین آلات از اجزای مختلفی شکل گرفته است که در یک بدنه فلزی جای داده می شود. این قطعات به هم متصل شده و به کمک نیروی برق عملیات جابه جایی و انتقال را به انجام می رساند.

الکتروموتور از دیگر اجزایی است که در تولید این نوار نقاله مورد استفاده قرار می گیرد. در تولید این وسیله از فلزات مختلفی چون فولاد آبکاری شده، فولاد ضد زنگ، گالوانیزه و پلاستیک نیز استفاده می شود که انتخاب هر یک از متریال های ذکر شده بسته به کاربری و نظر سفارش دهنده آن دارد.

مرکز پخش نوار نقاله غلطکی

مرکز پخش نوار نقاله غلطکی یکی از تجهیزات مهمی که تقریبا در تمامی کارخانجات تولیدی وجود دارد و به گونه های مختلفی تقسیم بندی می شود، نوار نقاله است. از این وسیله جهت جابه جایی انواع جعبه های مقوایی و پلاستیکی، پالت ها، طاقه های پارچه، کیسه های پلی اتیلنی، و تخته های حمل بار و سینی استفاده می شود.

از این روی به دلیل تقاضای بالا مرکز پخش نوار نقاله عملیات توزیع و فروش نوار نقاله را بر عهده دارد. این مراکز با استفاده از سیستم های نرم افزاری ویژه به دسته بندی مشتریان مختلف و میزان و نوع سفارش مورد نظر می پردازند. 

بر این اساس دستگاه سفارش داده شده توسط مرکز پخش به آدرس یا فروشگاه مورد نظر ارسال می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.