فروش انواع نوارنقاله بارگیری

امروزه انسان به فکر آسان شدن کار به دست ماشین است، فروش نوارنقاله بارگیری هم‌ به صنعت کمک می کند تا محصولات خویش را به راحتی جا به جا، حمل و بازار برساند، نوار نقاله که دست راست حمل و نقل است، به منظور تسهیل امور به فروش می رسد .

فروش این وسیله پر کاربرد صنعتی در اکثر فروشگاههای بزرگ، لوازم کارخانجات، اسباب و لوازم تسهیل گر، موجود بوده و برای تمام شرکت ها، کارخانجات از ضروریات است.

فروش انواع نوارنقاله بارگیری

نقش نوارنقاله در صنایع مختلف

نقش نوارنقاله در صنایع مختلف

نقش ماشین در حمل بار و لوازم سنگین و شکستنی از موارد اجتناب ناپذیری است که هر کار فرما یا کارخانه دار با آن روبه روست، نوار نقاله در بیشتر شرکتهای حمل سنگ های ظریف، کاشی های سقارشی، شیشه های منازل، مواد اسیدی، روغن های مصرفی و غیر مصرفی به جهت اهمیت حفظ بار و سنگینی آن، استفاده می شود.

در شرکت هایی که حمل بار به چند طبقه بالا یا پایین دارند، بارگیری داخل یا خارج از شرکت دارند و انجام این کار توسط انسان امکان پذیر نیست، نقش نوار نقاله به روشنی دیده می شود بی آنکه خلل یا خدشه ای به بار و محموله وارد نماید، به مقصد رسانیده و مهم تر اینکه زبان غر و لند هم ندارد.

نوار نقاله در تمام صنایعی که حمل و نقل به عهده دارند، مورد استفاده قرار می گیرد، گاهی صاف و گاهی شیب دار هستند، بارگیری داخل کانتینر ها ، کامیون و ماشین های بزرگ به کمک این نوار انجام می شود، دارای لایه نوار و یک موتور برای سفت یا شل کردن است، جنس نوار از پلاستیک محکم، نایلون و یا کتان است.

جنس نوار برای هر محموله متفاوت است، مثال جنس سبک تر نوار ضعیف تر، اما برای جنس سنگین باید نوار خیلی محکم و دارای قدرت بالایی باشد،این نوار باعث صرفه جویی در وقت ، نیروی انسانی شده و هزینه های تخریب جنس را هم از تولید کننده می گیرد.

فروشنده نوارنقاله بارگیری دلیر صنعت

فروشنده نوارنقاله بارگیری دلیر صنعت

فروشنده انواع نوارنقاله بارگیری،اغلب مشتریان خود را به خوبی می شناسد، می داند که چه نواری در کدام شرکت و کارگاه به کار می آید یا هر نوار مخصوص کدام بار است،به همین دلیل مشتریان خود را جذب و پشتیبانی می کند.

نوار دلیر صنعت که بیشتر نوار نسوز به فروش می رساند،با هدف جلب مشتری, اقدام به تبلیغ و توزیع کاتالوگ این نوار شده, به طوری که بیشتر شرکت هایی که نیاز به این نوار دارند، با ثبت یک سفارش غیر حضوری، به راحتی می توانند، محصول را در درب کارگاه یا کارخانه خود دریافت کنند.

قیمت نوارنقاله بارگیری با توجه به نوع جنس نوار و موتور متحرک متفاوت می باشد و هر شرکت با عنایت به شرایط مالی خود، هر کدام را پسندید، تهیه می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.