نوار نقاله زنجیری

فروش مستقیم نوار نقاله زنجیری

فروش مستقیم نوار نقاله زنجیری به منظور انتقال و جابجایی انواع مواد و متریال استفاده می‌شود. این محصول در مدل‌های مختلفی طراحی می‌ شود. نوار نقاله زنجیری از کارآمد ترین انواع این محصول است که در واحد های صنعتی و تولیدی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. در مرکز آنلاین خرید نوار نقاله زنجیری صادراتی، صنعتگران می‌ توانند این محصول را با کیفیت بالا و قیمت ارزان و اقتصادی به شکل ثبت سفارش آنلاین خریداری نمایند.

شناخت انواع کانوایر اصل

نوارهای نقاله دستگاه‌ هایی صنعتی و نیمه صنعتی هستند که در کارخانجات و شرکت‌ های تولیدی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این تجهیزات در واقع کار نیروی انسانی را به شکل اتوماتیک و با سرعت بسیار بالاتر انجام می‌دهد. نوار نقاله ایرانی در مدل‌ ها و انواع مختلفی مانند نوار نقاله استیل تولید و طراحی می‌ شود.

در طراحی مدل‌ های مختلف این محصول از انواع آلیاژ ها و متریال استفاده می‌ شود. در ادامه مهمترین انواع نوار نقاله را بررسی می‌کنیم.

 انواع نوار نقاله

انواع نوار نقاله ممتاز اصل: نوار نقاله زنجیری یکی از مهمترین انواع نوارنقاله است. نوار نقاله زنجیری، طرحی مانند زنجیر دارد. در طراحی نوار نقاله زنجیری از آلیاژ های باکیفیت استفاده می‌ شود. این تجهیزات برای حمل و جابجایی مواد اولیه در شرکت‌ های تولید مواد غذایی، دارویی و انواع محصولات صنعتی کاربرد دارد.

نوار نقاله تسمه‌ ای، از جنس پلاستیک تولید می گردد. این نوع نوار نقاله معمولا برای جداسازی محصولات مرغوب و صادراتی از محصولات نا مرغوب کاربرد دارد و در شرکت‌ های بسته بندی میوه و خشکبار استفاده می‌ شود.

نوار های غلطکی نوع دیگری از نوار نقاله هستند که دارای غلطک‌ هایی در ابعاد و اندازه‌ های یکسان هستند. این نوع نوار نقاله برای حمل و بسته بندی کالا های تولیدی بزرگ مانند لوازم خانگی و صنعتی استفاده می‌ شود. نوار نقاله چرخشی برای فضا های وسیع صنعتی استفاده می‌ شوند و قابلیت انتقال مواد در زوایای مختلف را دارند.

فروشگاه مرکزی نوار نقاله زنجیری

فروشگاه نوار نقاله زنجیری بازار فروش انواع فروشگاه مرکزی نوارنقاله داخلی، از بازار های صنعتی پر رونق است که در آن بهترین نوار نقاله ارائه می‌ شود. در این بازار خریداران می‌ توانند علاوه بر دریافت بروشور های مربوط به هر دستگاه، اطلاعات و مشخصات فنی انواع نوار نقاله را دریافت نمایند و پس از بررسی همه جانبه محصول، بهترین نوار نقاله را تهیه نمایند.

این مجموعه ضمن توزیع بهترین نوار نقاله در بازار های داخلی، در سال‌ های اخیر توانسته است صادرات نوار نقاله درجه یک ایرانی به کشور های همسایه و کشور های آفریقایی افزایش دهد. صادرات این تجهیزات مهم صنعتی، در قالب محموله‌ های تجاری عمده و تحت نظر سازمان‌ های مربوطه با رعایت تمامی قوانین انجام می‌ شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

4 پاسخ
  1. لایوی
    لایوی گفته:

    سلام از اطلاعاتی که در سایت قرار دادید بسیار ممنونم چطور می توانم از قیمت ها نیز اطلاع پیدا کنم؟

  2. admin
    admin گفته:

    سلام کاربر گرامی
    لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  3. مریم علیزاده
    مریم علیزاده گفته:

    محصولتون کیفیت خیلی خوبی داره، از عکسشم مشخصه. ممنونم از سایت خوب و جامعتون.

  4. مجتبی خلیلی
    مجتبی خلیلی گفته:

    سلام آیا از نوار نقاله زنجیری می‌شه برای انتقال دانه های ریز هم استفاده کرد و باهاش گندم و … انتقال داد؟ آیا لای زنجیرها نمی‌ره؟

دیدگاه ها غیر فعال است.