فروش ویژه نوار نقاله شیب دار در تهران

خرید نوار نقاله شیب دار مرغوب همواره از مهم ترین نیاز های کارخانه جات صنعتی و تولیدی در سراسر دنیا بوده است. فروش ویژه این محصولات در تهران نیز توسط تولید کنندگان تخصصی این محصولات انجام می‌شود.

امروزه خرید نوار نقاله های شیب دار توسط بسیاری از کارخانه جات به قیمت های متنوعی انجام می‌شود اما پیش از خرید نیاز است تا با مشخصات فنی و ویژگی های منحصر به فرد این محصول آشنا شوید. 

فروش ویژه نوار نقاله شیب دار در تهران

مشخصات فنی نوار نقاله شیب دار

مشخصات فنی نوار نقاله شیب دار

نوار نقاله ها ماشین آلاتی پیشرفته برای استفاده در بسیاری از کارخانه جات تولیدی محصولات است و وظیفه انتقال محصولات را از طریق صفحات تسمه دار به بخش مختلف ممکن می‌سازد. کاربرد نوار نقاله ها موارد متعدد بسیاری را دربرمی‌گیرد و بر اساس نوع محصول تولید شده توسط کارخانه جات تولید می‌شود. بارگیری انواع کارتن های بسته بندی شده به صورت فله و تک نیز از دیگر کاربرد های مختلف این دستگاه است. همانطور که می‌دانید، این محصولات از انواع مختلفی برخوردارند و سازنده نوار نقاله موارد مختلفی را جهت ایجاد سهولت در استفاده از این ماشین آلات صنعتی را برای خریداران فراهم می‌کند. 

نوار نقاله های در دسته بندی های مختلفی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد و بر اساس کاربرد ویژه ای که دارند قابل خرید هستند. برخی از مهم ترین این انواع عبارتند از:

  • نوار نقاله تسمه ای
  • نوار نقاله زنجیری
  • نوار نقاله شیب دار
  • بازوئی
  • صفحه دار
  • تلسکوپی
  • پیچشی

و ده ها نوار نقاله دیگر که با داشتن ویژگی های منحر به فرد خود سهولت استفاده را برای خریداران به ارمغان می‌آورد. نوار نقاله های شیب دار از پرمصرف ترین این دسته بندی محصولی است که برای انتقال محصولات از طبقات زیرین و بالایی انجام می‌شود. استفاده از این نوع نوار نقاله نقش بسزایی در بالا بردن صرفه اقتصادی نیروی انسانی و همچنین به حداقل رساندن خسارات وارده به اجناس دارد. مشخصات نوار نقاله شیب دار عبارت است از:

  1. استفاده از فولاد برای ماژول تسمه و راه پله ها
  2. قابلیت استفاده از گیربکس حلزونی Mvf
  3. تنظیم سرعت تسمه
  4. تنظیم شیب دستگاه
  5. استفاده از تسمه گریپ اروپایی

 با توجه به موارد فوق ذکر شده، خرید این نوع ماشین آلات صنعتی برای کارخانه هایی با حداقل نیروی انسانی و فعالیت در طبقات مختلف مناسب و کاربردی است. 

سازنده نوار نقاله شیب دار

سازنده نوار نقاله شیب دار

خرید انواع نوار نقاله شیب دار با سطح کیفیت های بالا از طریق این مجموعه میسر است. این مجموعه سازنده معتبر و برند در زمینه محصولات صنعتی و ماشین آلات کارخانه جات با استفاده از متریال درجه یک است و طیف گسترده ای از این محصولات را به مشتریان عرضه می‌کند. این مرکز محصولاتی با ضمانت کیفیت، مهندسی جامع محصول، و همچنین بهره گیری از تکنولوژی و استاندارد های روز دنیا به خریداران ارائه می‌دهد.

برای اطلاع بیشتر درباره محصولات و قیمت آنها می‌توانید با واحد فروش در ارتباط باشید. 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.