فروش ویژه کانوایر حلزونی ارزان

ساده ترین روش انتقال مواد اولیه از مبدا به مقصد یا در طول مسیر تولید استفاده از نقاله حلزونی ( اسکرو کانوایر) است. کانوایر حلزونی دارای قابلیت های فراوانی در صنایع می باشد، در صنایعی مثل صنعت تولید کنسانتره دام و طیور،صنایع غذایی و دارویی،صنایع شیمیایی و مواد، صنعت معدن،کاربرد زیادی دارد.در ادامه با خصوصیات و مزایای استفاده از کانوایر حلزونی بیشتر آشنا می شویم.

فروش ویژه کانوایر حلزونی ارزان

مشخصات قیمت کانوایر حلزونی

مشخصات قیمت کانوایر حلزونی

در صنایع گوناگون نقاله حلزونی کاربردهای متفاوتی دارند که بسته به کاربرد آن بر اساس سه اصل مهم طراحی و ساخته می شود که شامل موارد زیر است:

نوار نقاله با حداکثر ظرفیت : که این نقاله ها بیشترین حجم مواد را در کمترین فضا منتقل می کنند و این مورد بیشتر در صنایع معدن کاربرد دارد.

 نوار نقاله با دقت بالا : که این مورد باید حد اکثر دقت را داشته باشد مثلا در باسکول باید وزن با نهایت دقت اندازه گیری شود

اسکرو کانوایر : برای انتقال مواد شیمیایی و دانه های ریز استفاده می شود. 

با توجه به این ویژگی ها باید نوار نقاله حلزونی را انتخاب کرد که متناسب با نوع کار از ظرفیت و زاویه انتقال مناسبی برخوردار باشد. 

پرکاربردترین نقاله حلزونی نقاله های شیب دار هستند و وظیفه انتقال مواد با زوایای بسیار تند را برعهده دارد. یکی دیگر از نقاله های پرکاربرد نقاله هایی در زاویه های معمولی که انتقال مواد یا محصول را در طول مسیر تولید به عهده می گیرد و نقاله هایی برای جابجایی دانه بندی های بسیار ریز که هر کدام بسته به عملکرد و کارایی در صنایع مختلف استفاده می شوند.

نوار نقاله اسکرو از نظر ظاهری متفاوت هستند از نمونه‌های آن می‌توان به نقاله مارپیچ لوله‌ای و نقاله های یو شکل اشاره کرد، جنس آنها اغلب از آهن یا استیل می باشد،نوار نقاله اسکرو در قطر و طول های متفاوت ساخته می شوند. 

استفاده از سیستم نقاله حلزونی فوائد زیادی دارد از جمله:

  • بالا بردن راندمان انتقال و تولید 
  • سادگی تمیز کردن ماشین آلات 
  • امکان جابجایی مواد سنگین و درشت و یا بسیار ریز و سبک
  • امکان تعمیر دستگاه ها در مدت زمان کم 
  • دارای کمترین سروصدا نسبت به کاری که انجام می‌دهند.

پخش عمده کانوایر حلزونی در بازار

پخش عمده کانوایر حلزونی در بازار

مدیران،کارخانه داران و تولیدکنندگانی که مایل به کاهش هزینه ها و بالا بردن راندمان کاری خود هستند همواره به دنبال ماشین آلاتی هستند که کمک کند محصول نهایی سریعتر و ارزانتر تولید و عرضه شود،استفاده از کانوایر حلزونی این امکان را ایجاد می کند. جهت دریافت مشاوره و راهنمایی با کارشناسان فروش تماس بگیرید تا محصول مورد نظر در اسرع وقت و با هزینه مناسب در اختیار شما قرار گیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.