قیمت انواع نوارنقاله ثابت دلیر صنعت

قیمت نوار نقاله استاندارد از نظر طراحی و ساخت متفاوت است. تسمه های نقاله انواع مختلفی دارند که هر کدام بسته به نوع آنها طیف وسیعی از کاربردها را دارند. شما می توانید نوارنقاله ثابت دلیر صنعت را از فروشگاه مجاز تهیه این محصولات درخواست کنید. قیمت نوار نقاله استاندارد و با کیفیت در وب سایت های تامین کنندگان این محصول و همچنین نمایندگی های تولیدکنندگان مشهور در تمام نقاط کشور موجود است.

قیمت انواع نوارنقاله ثابت دلیر صنعت

آشنایی مختصر با نوارنقاله بارگیری

آشنایی مختصر با نوارنقاله بارگیری نوار نقاله ثابت تسمه نقاله ای است که به طور مداوم مواد را حمل می کند. دستگاه نوار نقاله تسمه شامل تسمه نقاله، قرقره، غلطک، دستگاه های کشش، واحد چرخش و سایر اجزا است. این نه تنها مواد را انتقال می دهد، بلکه می تواند با تجهیزات مختلف صنعتی برای تشکیل یک خط انتقال موزون همکاری کند.

ویژگی ها

  • ۱) مسافت طولانی
  • ۲) نگهداری آسان
  • ۳) عملکرد ثابت
  • ۴) بارگیری و تخلیه راحت
  • ۵) کاربردهای گسترده

مزیت مزایای نوار نقاله تسمه ۱٫ ظرفیت انتقال بزرگ ۲٫ فاصله انتقال طولانی ۳٫ اسب بخار کم در مقایسه با انواع دیگر نوار نقاله ۴٫ هزینه پایین بهره برداری و نگهداری ۵٫ عملکرد پایدار و عملکرد قابل اعتماد ۶٫ جهانی بودن بالا و نگهداری آسان ۷٫ صرفه جویی در کار ۸٫ تخریب محصول در طول فرآیند انتقال ۹٫ نوار نقاله می تواند تغییراتی در ارتفاع (افقی، شیب دار یا ترکیبی) ایجاد کند. ۱۰٫ می توان برای کمربند مداوم با وزن ۱۱٫ بخش تسمه وزن را اضافه کرد بر روی یک قوس منتقل شود.

پولی محرک توسط موتور از طریق کاهنده هدایت می شود و کشیدن تسمه نقاله به کشش اصطکاک بین پولی درایو و تسمه نقاله متکی است. قرقره های محرک به منظور افزایش کشش و کشیدن آسان در انتهای تخلیه نصب می شوند.

مواد از طرف خوراک تغذیه می شوند و بر روی تسمه نقاله چرخان قرار می گیرند، سپس به اصطکاک تسمه نقاله برای تحویل تا انتهای تخلیه اعتماد کنید. کاربرد نوار نقاله کمربند مسافت طولانی می تواند مواد عمده یا کالاهای کیسه ای مانند سنگ، شن، ذغال سنگ، بتن، سیمان، شن، کود، سنگ معدن، سنگ آهک، خاک اره، تراشه چوب، مواد فله، دانه، ذرات ذرت، کربن سیاه را حمل کند.

مراکز خرید نوارنقاله ثابت دلیر صنعت

مراکز خرید نوارنقاله ثابت دلیر صنعت برای مشاهده، مقایسه و خرید انواع نوار نقاله می توانید به این مرکز مراجعه کنید. همچنین می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت های نوار نقاله، با شرکت تماس گرفته یا پیامک ارسال کنید. دانستن قیمت نوار نقاله به خریداران کمک می کند تجربه خرید نوارنقاله مطمئنی داشته باشند.

آخرین لیست نوارنقاله بارگیری را از تولیدکنندگان و واردکنندگان نوار نقاله دریافت کنید تا بتوانید در خرید بهتر و مقرون به صرفه پیشرو باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با تماس بگیرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵٫ تعداد آرا: ۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.